آنه ماری عزیز ،
میدونم غرورت خدشه دار شده . میدونم خسته و کلافه ای . ولی اول به آینده دخترت فکر کن و بعد به خودت . شما میخوای جدا بشی میتونی اول خونه رو ترک کنی .بچه رو برداری ببری یا نبری . فکر کن الان طلاق گرفتی . روز بعدش چکار میکنی . الان همون کار رو بکن .
مردها همینن دیگه . دیگه مستقل تر و قوی تر از هیلاری کلینتون که نیستی . اونم یه دنیا درست و غلط فهمیدن شوهرش زیرآبی رفته .ولی جاخالی نداد.با بچه هم طلاق الکیه. تا آخر عمرتون بند شما به هم وصله . اسم بچه هم تو شماسنامه ایشون . نه به حرف من گوش کنید نه کاربر دیگه نه حتی مشاور های پولکی این دوره و زمونه. آخرش شما میمانید و بچه و دست تنهایی . من که جای شما بودم بچه دوم میاوردم زندگی میکردم با بچه هام . چند سال دیگه این حسرت بیشتری میشه واستون تا دو تا خیانت و جفتک پرانی همسر .








علاقه مندی ها (Bookmarks)