آره. اگه رزومه مناسبی داشته باشی
اگه دانشگاه محل تحصیل ارشدت دکتری میگیره و با اساتید رابطه خوبی داشتی برو باهاشون صحبت کن. احتمالش بالاست پذیرشت کنن.
تشکرشده 32 در 18 پست
آره. اگه رزومه مناسبی داشته باشی
اگه دانشگاه محل تحصیل ارشدت دکتری میگیره و با اساتید رابطه خوبی داشتی برو باهاشون صحبت کن. احتمالش بالاست پذیرشت کنن.
Pooh (یکشنبه 09 اردیبهشت 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)