سلام.
آقا امید ایدهای که دادید خیلی خوبه و در عین حال مناسب نیازهای روز نیست. به نظر من ازش دست نکشید و فقط به روز رسانیش کنید.
من باشم اینو با ایده آقای باغبان ترکیب میکنم و مثلا یه اپلیکیشن میسازم که کتابهای مختلف رو در دسترس قرار بده. یادگرفتنش کاری نداره؛ توی نت بگردید.
یا مثلا یه سایت میسازم که مردم خودشون کتابهای مختلف رو آپلود کنن. و مثلا به ازای آپلود کردن هر سه تا کتاب جدید، یه کتاب از کتابخانه تخصصی هدیه بگیرن. بعدش شاید با انتشاراتیها صحبت میکردم و امکان خرید کتابهای کاغذی رو هم میزاشتم توی برنامه ... همه انتشاراتیها هم خودشون ارسال میکنن یعنی من فقط واسطه میشدم و یه سود کوچیکی روش میکشیدم.
سایتهای عظیمی مثل آمازون به همین طریق کارشون رو شروع کردن. امیدوارم شما هم مثل اونها موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)