من هم بادوستان موافقم اول تحقیق کنید بعد وارد اشنایی بشید
من از صحبت هاتون اینطور برداشت کردم که در فضای مجازی اشنا شدید بعد یک ساعت بیرون ملاقات داشتید...اگر قصد ازدواج دارید راه های بهتری برای پیدا کردن کیس مناسب هست
اون خانم وابسته تشده اصلا بااین عذاب وجدان خودتون رو فریب ندین همینکه شما اول رابطه اقدامات جدی انجام دادید حسن نیت شمارو ثابت میکنه دلیل نمیشه اگر ده روز یک ماه یا چندماه با دیگری رابطه داشتید برای اشنایی حتما بااون فرد ازدواج کنید
ضمنا اگر طرف مقابل شما خواست وارد فاز احساسی که نه حتی صمیمیت و دوستاته بشه ام شما سعی کنید همراهیش نکنید تا رابطه جدی بمونه بخاطراینکه خودتون هم وابسته نشید چون ادم دل نازکی هستید میگم ..نگران این نباشید که مبادا ناراحت بشه