تشکر آیدا خانم
خانم من هم قوانین وضع میکنه یک طرفه نیست. الان مثلا قراره یه مدت شام فقط سالاد و میوه بخوریم بخاطر پرخوری هایی که این مدت بیشتر من داشتم میگه همه بعد عروسی چاق میشن باید یه مدت مراقب باشیم. این برای من که همیشه گشنه م واقعا سخته ولی دارم اطاعت میکنم. یا مثلا من اصلا عادت ندارم لیوانی که آب خوردم بشورم کار بیهوده ایه به نظرم وقتی دوباره قراره توش چیزی بخوری ولی خب خانمم گفت قبول کردم از این به بعد میشورم. یا یه سری آداب و نزاکت های دیگه که بخاطر زندگی مجردی طبیعتا من زیاد بلد نیستم. یه سری مواردم اصلا خودم بهش گفتم از این به بعد ترک میکنم بهش قول دادم دیگه هرگز پای هیچ میز قماری نشینم اونم فقط بخاطر ریسک و ضرری که ممکنه به اون تحمیل بشه وگرنه این کار برای من شاید لذت بخش ترین تفریح دنیا بود. فرقش اینه که فقط خانمم قوانین رو شفاهی میگه.
دلیل اینکه من قوانین رو مکتوب دادم دستش این بود که موارد و بندها زیاد بودن 117 مورد بود که الان این چند روزه داره میشه 130 مورد. میخواستم شفاهی هم بهش بگم باید مینوشتم بعد از رو میخوندم این همه رو. کتبی دادم دستش که یادش نره که در نهایت بی ادبی صبحش دیدم پاره شون کرده. خب من چطوری این موارد رو بهش یاد بدم؟ دونه دونه صدسال طول میکشه بگم و همه شون هم مهم هستن.
بعد مشکل اصلی حالا شفاهی و کتبی اینه که میگه انجام نمیده. مثلا من با اینستاگرام شدیدا مخالفم و کلا محیط ناسالمی میدونمش خانم من صبح تا شب فعاله فکر کنم از هنرپیشه ها بیشتر فالور داره. یعنی اگه من تو خونه از طریق اینستا بهش پیام بدم فکر کنم زودتر جوابمو بده تا بخوام صداش کنم! خب من براش نوشته بودم که روزی نیم ساعت اینستا بره نیم ساعت شبکه های اجتماعی دیگه. یکساعتم کلا در نت هرجایی که خواست جمعا دو ساعت فکر میکنم برای یه زن خونه دار کافی باشه که تو نت بگرده. خب میتونست راجع به قوانین مذاکره کنه با هم تغییرش میدادیم اینکه کلا میگه نه و چیزی که من چند ماه سرش وقت گذاشته بودم رو به قول شما همون یه نگاه سرسری بهش انداخت و فرداشم پاره ش کرد توهینه اینکه میخواد هرکاری دوست داشته باشه بکنه برای من قابل قبول نیست.


تاپیک هاتون رو مطالعه کنم آیدا خانم چشم اگر چیز مفیدی به نظرم بیاد حتما براتون مینویسم.