سلام . ببینید زن ناز است مرد نیاز. توی زندگی هر وقت جای این دوتا عوض بشه یعنی اوضاع خوب نیست . بعضی مشکلات را اگه اول زندگی حل کنید راحت حل میشن ولی اگه چند سال به این روال بگذره حل کردنش مشکل میشه .
به نظر من پیشقدم نشید صبر کنید تا ایشون پا پیش بذارند . بعد جدی باهاشون حرف بزنید بگید ازدواج کردم که تکیه گاهم باشی نه اینکه همیشه به جای حل کردن مشکل قهر کنی . بگید با اینکه دوستت دارم ابدا منت کشی نخواهم کرد . شما هم اگر بی من خوش حال تری مختاری.
اگر می بینید نیاز عاطفی داره توی شرایط صلح بیشتر بهش محبت کنید تا نیازش برطرف شه ولی ابدا منت کشی نکنید .
مرد باید دنبال زن باشه اگه همیشه منتش را بکشید و دنبالش باشید طولی نمی کشه که جذابیت و عزت نفستون را از دست می دید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)