سلام دلسا جان حالت خوبه؟ چه خبر از زندگیت؟
ممنون از دعات
من هم برای نفر بعدی آرامش و سلامتی روح و جسم رو از خداوند خواستارم
سلام دلسا جان حالت خوبه؟ چه خبر از زندگیت؟
ممنون از دعات
من هم برای نفر بعدی آرامش و سلامتی روح و جسم رو از خداوند خواستارم
miss seven (دوشنبه 07 خرداد 97), zolal (جمعه 29 تیر 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام
دوستان خوبم طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق باشه ان شاءالله و حالتون خوب خوب باشه
خیلی ممنونم ترنم عشق عزیزم بابت دعای بسیار خوبت
من برای نفر بعدی دعا میکنم :
ان شاءالله بحق این ماه مبارک و شب های پر اهمیت قدر که پیش رو داریم همیشه سلامت باشین و خیالتون آسوده و شاد باشه
التماس دعا
zolal (جمعه 29 تیر 97)
سلام
متشکرم هفت عزیز
برای نفر بعد دعا می کنم :
ان شاءالله گرفتاری و مشکلاتت به بهترین نحو ممکن حل بشه و به آرامش برسی .الهی آمین
miss seven (سه شنبه 22 خرداد 97), sia518 (سه شنبه 22 خرداد 97), zolal (جمعه 29 تیر 97)
تشکرشده 311 در 123 پست
سلام. ممنون عجب دعایی.....
بهش به شدت احتیاج داشتم......
برا نفر بعد دعا میکنم خدا راه را بهش نشون بده....
miss seven (سه شنبه 22 خرداد 97), zolal (جمعه 29 تیر 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام و وقت بخیر ؛
ان شاءالله طاعات و عبادات همتون مورد قبول حق باشه
خیلی ممنونم آقا سیا از دعای بسیار خوبتون ،ان شاءالله خدا بهترین راه برای رسیدن به سعادت و خوشبختی در زندگی را بهم نشون بده. دعای شما منو به یاد سخنی از آقای باغبان انداخت که درباره ی دعا برام میگفتن ... آقای باغبان میگفت :
به یه مورچه ای که می خواد از یه پنجره بسته عبور کند ،،دقت کنید ،،،
مورچه هر چقدر تلاش کند نمی تواند ار شیشه پنجره رد بشود ،،
مورچه دنبال یه روزنه ای هست ،،،و روزنه را پیدا نمی کنه،،،
حالا هر چقد مورچه تلاش کنه موفق نمیشه ،،،
مگر اینکه الگوی مسیرش را درست کنه .
بعضی موقع ها ما هم اینجوری هستیم ،،،
یعنی هدف روشنه ( بیرون رفتن از پنجره ) ،،تلاش داریم ،،دعا هم داریم ،،،ولی نمی تونیم به مقصد برسیم،،
باید صبر کنیم و بریم یه گوشه بشینیم،،،دستی به درون دلمون بکشیم و آسمون دلمون را رصد کنیم ،،،باید بایستیم و ببینیم و جستجو کنیم ،،،
باید هدف و مسیر و نقشه خودمون را یه بازنگری کنیم و ببینیم مسیر درسته یا نه ،،
اگر مسیر درست نباشه به هدف نمی رسیم .
دعا هم نیرویی و نشانه ای و انگیزه ای برای بهتر دیدن هدف ،،، برای وصل شدن و دوستی بهتر با منبع آرامش ،،برای قوت بهتر داشتن در مسیر هدف،
دعا نیرویی ست که ما را در مسیر قرار میده و در این مسیر،،، مرشدها و رهگذران به ما برخورد می کنند.
طرف داشت غرق میشد ،گفت خدایا کمک کن ،،، چند دقیقه بعد یه قایق اومد گفت بیا بالا ،،طرف گفت ،نه خدا به من کمک میکنه،،
اون نمی دونست دعا اون باعث شد یکی بیاد کمکش کنه .
بعضی موقع ها ما خودمون را می ذاریم جای اون مورچه و به خدا میگیم لطفا پنجره را باز کن من برم ،،
بعضی موقع ها خواسته های ما اینجوریه در دعا ،،،
وقتی جلوی پنجره در بسته قرار می گیریم باید به خدا بگیم راه را نشونم بده ( دعا ) ،،،،و خدا هم تو دلمون می ندازه چه الگویی را بریم که برا بیرون رفتن از پنجره..
خیلی متن زیبایی بود و من هر موقع که احساس نا امیدی میکنم ..میخونم و آروم میشم
دعای خیر برای نفر بعد :
ان شاءالله نفر بعدی به خیر و خوبی به خواسته ی دلش برسه
tavalode arezoo (پنجشنبه 24 خرداد 97), zolal (پنجشنبه 24 خرداد 97)
تشکرشده 1,494 در 483 پست
چقدر دعای خوبیه. التماس دعا در این ساعات پایانی ماه رمضان دارم.
برای همه و نفر بعد هم همین دعا:
ان شاءالله نفر بعدی به خیر و خوبی به خواسته ی دلش برسه.
الهی من لی غیرک.
ویرایش توسط zolal : پنجشنبه 24 خرداد 97 در ساعت 03:05
miss seven (پنجشنبه 24 خرداد 97), tavalode arezoo (پنجشنبه 24 خرداد 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام زلال عزیزم
ممنونم از دعای خوبت و ان شاءالله بحق آخرین روز ماه مبارک رمضان خدا جواب همه ی حاجتمندان را به خوبی بده و من را هم به خواسته ی دلم برسونه
برای نفر بعد دعا میکنم :
ان شاءالله سال بسیار خوب داشته باشی و یک اتفاق خیلی عالی که انتظارش را داری برات بیفته![]()
tavalode arezoo (پنجشنبه 24 خرداد 97), مارگریتا (پنجشنبه 24 خرداد 97), zolal (جمعه 29 تیر 97)
تشکرشده 42 در 12 پست
سلام. ممنونم
از خداوند میخوام به نفر بعد دلی خوش، ذهنی آرام و خنده هایی از ته دل عطا بکنه.
miss seven (پنجشنبه 24 خرداد 97), tavalode arezoo (پنجشنبه 24 خرداد 97), zolal (جمعه 29 تیر 97)
miss seven (جمعه 08 تیر 97), zolal (جمعه 29 تیر 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام
ممنونم ترنم جان از دعای خوبت
دعای من برای نفر بعد :
ان شاءالله دوستی عمیق نسبت به خداوند را در قلبت احساس کنی ... خدا را همیشه بابت نعمت هایش شاکر باشی و قدردان پروردگار باشی و همینطور خداوند بهترین های خودش را هم در زندگی دنیا و هم در آخرت بهت عطا کنه![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
zolal (جمعه 29 تیر 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)