به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 مهر 97 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1396-7-21
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,358
    سطح
    20
    Points: 1,358, Level: 20
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 90 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نازنین عزیز سلام
    قبل هرچیز بابت کامت قبلیم عذر میخوام. من ادم بی طرفی هستم. واقعا برای چند لحظه تعجب کردم از اینکه ما ادمها همه رو با یه دیدگاه میسنجیم. از اون اقا یا خانوم هم عذر خواستم اما گاهی یه حرفایی رو باید زد تا دل یه سری نشکنه. تا با خوندن یه حرفایی جامعه مون به جهان سوم تبدیل نشه جایی که هزاران نفر با حرف یا شایعه یه نفر "بد" تلقی نشن... بهرحال راه پیشرفت برا همه بازه باشد که همه درس بگیرند"
    اومده بودم راجب شما صحبت کنم:
    دوست عزیز اول اینکه فعلا به طلاق فکر نکن. پله اول اینه که نهایت تلاشت رو برا این زندگی بکنی....
    من با دوستی که گفته بودن نیما از یه سمتی داره غرورش میشکنه کاملا موافقم....
    اون الان حس میکنه نهایت غرورش شکسته وقتی خودش نمیتونه کاری کنه. وقتی بیشتر خرجها باشماست وقتی اون خودش نمیتونه کاری کنه غمگین میشه و این غم درکل بدنش ذهنش رخنه میکنه و در نهایت خودش رو در قالب یه سری خشم و خشونت نشون میده....
    طلاق به این اسونی نیست اول باید ببینی اون اقارو واقعا دوس داری؟؟؟ اگه جدا بشی بعدها دلتنگ نمیشی؟ از مساله علاقه که رد بشیم میرسیم به گفته قبلیم "تلاش" تلاشی برا نجات زندگی کردید؟؟ اول این دوتا سوالو جواب بدید بعد به جدایی فکر کنید.
    نذار بعدها بگی هیچ کاری برا زندگیت نکردی.
    میدونی به اونم حق بده وقتی ادم ها دستشون به جایی بند نیست بد خلق میشن. فک میکنن اب از سرشون گذشته و کاری نمیکنن. حتی شمارو ندید میگیرن. اول از علاقشون مطمئن شو... شاید این فاصله شمارو از هم دور کرده....
    از یه ور حرف پدرتون به نظر من درست نبوده... یعنی بعد ازدواج قطع رابطه با کسی که سالها بزرگش کرده؟ نه این شدنی نیست.
    شما اول با خودتون کنار بیاید اینکه نیمارو دوس دارید؟ حاضرید تحت چه شرایطی ایشون رو کنارتون داشته باشید وقتی به پاسخ مثبت رسیدید که قصدتون موندن و ساختن هست در مرحله بعد با خود نیما صحبت کنید. ساعتها حرف بزنید اما بگید همه چی رو....
    لعنت به دنیایی که سو تفاهم و نگفته ها زندگی و افکار خییلی هارو داغون کرد... و تهشم شدیم ادمای عصبی و افسرده با کلی نگفته....اونم ادمه حتما میفهمه من معتقدم با لحن قشنگ میشه سنگ رو هم اب کرد نیما ک چیزی ینست.
    یه روز ساعتها کنارش باش و تموم این سو تفاهم هارو براش توضیح بده... ازش بخواه تک تک حرفاتو گوش کنه بعد خودش تصمیم بگیره
    بگو اگه مادرم فلان گفت علتش فلان بود... اگه پدرم رفتارش فلان بود باز دلیلش این بود... همه چیرو توضیح بده
    اگه با نیما به مراحل پیشرفته ای رسیدی و امیدی بود که انشالله هست. در مرحله سوم برو سراغ خونوادت... بگو زندگیتو دوس داری و میخوای بهش پابند باشی.... و بعد میتونی عروسی بگیری و کنار همسرت برای پیشرفت بجنگی.... استرس رو ول کن زندگی هیچ دو نفری دقیقا مث هم نیست. نباید خودتو با بقیه مقایسه کنی.
    َشاید همه چی درست شد ... انرژی منفی به زندگیت را نده... گفته های تموم بچه هارو جمع کن یه جا نتیجه گیری کن و با شناختی که از نیما و خودت داری بهترین تصمیم رو بگیر.
    درضمن
    کاری کن نیما حس استقلال کنه. اعتماد ب نفسش برگرده. حتی از کوچیکترین چیزی که برات خرید حسابی تشکر کن... نذار فک کنه اون ارزشی نداره...اون حس بی ارزشی میکنه ... و علتش همین مشکلات مالی هست.

    بازم سوالی بود یا حتی درد و دل من هستم ....
    دعا میکنم به بهترینا برسی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید dr-samira تشکرکرده است .

    nazanin_nasimi (سه شنبه 09 مرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عشق قدیمی 1طرفه دوباره اومد/من دست و پام لرزید/چه جوری دوباره عاشق نشم؟
    توسط arash7591 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 آبان 91, 21:01
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. دنیا زیباست
    توسط laya در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 شهریور 87, 00:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.