به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 مهر 97 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1396-7-21
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,358
    سطح
    20
    Points: 1,358, Level: 20
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 90 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام. اینکه بپرسم حالتون خوبه یا نه سوال به جایی نیست.... چون دارم میبینم خوب نیستین
    اولش که گفتین تو مسیر هدفتون پیر شدین اولین حدسی که زدم این بود که پشت درای کنکور و قطعا رشته پـــــزشکی گیر کردین... اما بعدش تصمیم گرفتم انقده حدسای بی جا نزنم و صراحتا بپرسم مشکل چیه؟
    ...
    من جای تو باشم هرچی که ته دلم هست رو مو ب مو همینجا میگم. اولا نه کسی میشناسدت.... نه میدوینم اهل کجایی ... اسمت چیه هیچ چیز و هیچ چیز.... جسارت به خرج بده خواهر
    گلم. و هرچی ته دلت سنگینی میکنه برامون بگو.... اینجا خیلی ها هستن که اهل کمک کردنن. با حرفاشون حداقل مثقالی از درداتو کم میکنن....
    خیلی سربسته توضیح دادی.
    ولی من خودمم زیاد تو شرایط شما قرار میگرفتم تنها راهش به گفته دوستمون یه هدف هست و اینکه بری پی اون....
    منم گاهی به این نقطه میرسم که وقتی این همه دعا میکنم و جواب نمیگیرم چرا هنوز هستم..... اما بعدش با خودم میگم باید بجنگم باید تلاشمو کنم. خدا سرنوشت هیچ کسی رو عوض نمیکنه مگه اینکه اون شخص تلاش کنه و اون موقع اس که خدا عمیقا صداشو میشنوه و براش کاری میکنه....
    تو اولین کسی نیستی که این حالو داری. اخریشم نیستی... فقط باید جسارت به خرج بدی حرف بزنی ایده بگیری و بعد هرکدوم بهتر بود برای خودت و ایندت تلاش کنی. و اون رو در امتداد مسیر زندگیت به کار بگیری.
    مهم اینه تو سخت ترین شرایط زندگی اسطوره باشیم. تو شرایط اسون که همه برا خودشون علامه ان. در وهله اول باید قوی باشی. و بعد دونه دونه مشکلاتتو یا اینجا بگی یا برا خودت بنویسی... هر مشکل رو که نوشتی جلوش یه فلش بکش هر راه حلی که به ذهنت میرسه براش بنویس.... فکر کن یه نفر سومی هستی که داره از اون بالا به زندگیت نیگا میکنه فک میکنی چه پیشنهادی بهت میده؟؟
    گاهی تو زندگیمون باید نفر سوم باشیم (من و تو نه) >>> "اون" باش. اگه یه سوم شخص بیاد تو زندگیت چه راه حلی بهت میده؟؟؟ بهترین همدرد هر ادمی فقط خودشه. بقیه گاه هستن و گاه نیستن.
    برا اینکه حرف بقیه حتی اثر بذاره اول باید خودت رو پذیرا کنی....
    یه دختر قوی که میخواد دنیاشو از نو بسازه. غوغا کنه تو زندگیش.
    علت اینکه از هر دری حرف میزنم اینه که دقیقا نیمدونم باید از کجا و چی صحبت کنم

    هیچکس بی درد نیست . هر ادمی هر شب که میخواد بخوابه قبلش به غماش فک میکنه. غمهایی که خیلی بزرگتر از درد توعه. تو بزرگترین نعمت رو داری سالمی... میتونی هزاران بار درداتو تایپ کنی... میتونی فکر کنی راه حل پیدا کنی...
    هرموقع چیزی ناراحتم کنه به این فکر میکنم که حداقل میدونم ممکنه فردایی داشته باشم که براش نقشه بکشم اونا که هر لحظه اماده مرگن چی؟ اونی که رو تخت بیمارستان افتاده چی؟
    اونی که هر صب منتظره و میدونه قراره اعدام شه چی؟ اونی که زبون نداره حرف بزنه خالی شه چی؟؟؟
    اونی که دستاش ضعف داره نمیتونه بنویسه چی؟؟؟؟ مرگ نیست که راه حل نداشته باشه دردت هرچی که باشه قطعا راه حل داره. تو بنویس مشکلتو من بگم چیکار کن.

  2. 2 کاربر از پست مفید dr-samira تشکرکرده اند .

    دختر گل فروش (یکشنبه 11 شهریور 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.