به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 مهر 97 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1396-7-21
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,358
    سطح
    20
    Points: 1,358, Level: 20
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 90 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    این خانم و اقا ازدواج اولشون هست؟
    مخصوصا در مورد اقا ایشون تا این سن مجرد بودن؟
    البته ایرادی نداره. یعنی ماها حق قضاوت راجب هیچ ادمی رو نداریم. فقط پرسیدم تا بشه نظر داد...
    اختلاف سنی زیاد همیشه خوشایند نیست. مثلا یکی از دوستان من با همسرش 9سال اختلاف دارن گاهی میگه احساس میکنم از یه نسل متفاوتیم....
    دو ادم کاملا متفاوت....
    دلی که تو نگاه اول لرزیده و ترس خاصی داره (همین ارتباط برقرار نکردن با چهره طرف مقابل) خودش میتونه بعدها سردترش کنه.... این اقا سه سال بعد وارد 50 سالگی میشه و خانم هنوز هم جوان محسوب میشه. و این قریب در اکثر موارد مشکل ساز میشه... (من نمیگم همیشه)

    موقعیت اجتماعی بالایی که فرمودید چیه؟ ایشون به چه شغلی مشغول هستن؟ تحصیلات دختر خانم چقدره؟ مهمتر اینکه ایا دختر هم از موقعیت بالایی برخوردار هست؟
    ایا در اینده ترازوی هم سطح بودن" درست خواهد بود؟ (ایا این دو نفر از نظر اجتماعی بهم میان بعدها یکی بر دیگری منت نخواهد گذاشت؟

    دو حالت داره : یا ازدواج با یکی هم سن و سال خودش البته با انتخاب درست نه سی و چند ساله ای که هنوز به بلوغ فکری نرسیده..... شاید این خیلی بهتر باشه.... شاید از لحاظ روحی بیشتر بهم بیان...
    و یادادن یه مدت زمان مثلا چند ماهه به این اقا البته (با اطلاع خونواده)تا بیشتر با روحیاتش اشنا بشه همو بشناسن شاید ایشون خیلی بهتر باشه... و اگر باب میل بود که مبارکه اگر نه... که:
    نه شناسنامه ای خط میخوره نه امار طلاق بالا میره...

    اما خب اینکه در دیدار اول کمی دلش سرد شده نگران کننده اس....

    البته شاید هم اون اقا خیلی بهتر از مردهای جوانتر اما هوس ران باشه.... تنها راه حلی که به ذهن من میرسه یه فرصت کوتاهه چند ماهه هست برای شناخت بیشتر و تصمیم از روی عقل نه قلب"
    موفق باشید
    ویرایش توسط dr-samira : یکشنبه 11 شهریور 97 در ساعت 22:21

  2. کاربر روبرو از پست مفید dr-samira تشکرکرده است .

    asemann (دوشنبه 12 شهریور 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.