سلام
سود سهامتون رو بگیرید و خیلی هم راحت خرج کنید....
میدونی چرا؟؟؟؟
چون تو فقط یکبار قراره زندگی کنی.... فقط یکبار در این سن جوانی پا میذاری.... باید بهترینارو تن کنی. به خودت برسی. شما ازدواج کردی که ارامش داشته باشی. در کنارش امنیت و صدت البته رفاه... نفسم از جای گرم بالا نمیاد اما اینم میفهمم حداقل بعنوان یه مرد باید حواسش بهتون و پول تو جیبتون باشه. نه اینکه در اوج جوونیتون مث غریبه برخورد شه باهاتون. غریبه ای که قطعا کسی بهش پول نمیده چون نمیشناستش. حالا شریک زندگی رو که دیگه چه عرض کنم.
چقد صریح صحبت کردم![]()
اما من صدرصد با کار کردن شما موافقم. حالا نمیدونم چندسالتونه؟ یا چه رشته ای خوندید؟ یا در چی مهارت دارید. اما مطمئن هستم میتونید یه جایی مشغول بشید و در کنارش به راحتی سودتون رو بگیرید و بگید درامدم هست. مهمتر اینکه مستقل میشید. و چیزی به اسم "منـــــــــــــت رو سرتون نیست." باور کنید یه حس خیلی خوب داره . اینکه دستت تو جیب خودته و احدی بهت نمیگه چرا این ماه ده تا مانتو گرفتی چرا مثلا ده بیست جفت کفش داری و .....
البته من قصدم این نیست شما به همسرتون بی احترامی کنید یا دعوایی پیش بیاد اما به نظرم کار کردن تو شرایط شما بهترین گزینه هست. حتی دید همسرتون هم بهتون عوض میشه.
بهرحال اینها نظر منه شما مختارید....
زندگی کوتاهه. سخت نگیرید ... نذارید خیلی سخت هم بگیرن براتون. "
با ارزوی بهترین ها. موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)