دوست گرامی
جدا از همه مسایل پیش اومده من بازم میگم با این روند توی زندگیتون به مشکلات جدی بر میخورید همینطور که الان به مشکل خوردین
خانواده عشقتون هم چون نگاه منطقی به مساله داشتن متوجه این موضوع شدن
نمونه دیگه ای که شما عنوان کردین برای حل مشکلتون دوباره همین دعوا و درگیری
چرا هفت سال زندان بودین؟ و چرا هی میگین سابقه دارم؟ مگه تموم نشده؟هر ادمی فرصت تغییر داره اما انگار شما از این برچسب و نگه داشتنش خیلی بدتون نمیاد؟ نکنه اینم یکی از راه های فرار از مشکلاتتون به جای حلش؟
اینارو گفتم که یکم فکر کنید جدا از مساله پیش اومده نقش و شخصیت خودتون دریابید که اساس این وضعیت و با همین شخصیت پیش برید مشکلات فوق العاده زیادی خواهید داشت
یک سال هم زمان خیلی کمی برای نا امید شدن و فراموش کردن همچین عشقی،شما فقط صورت مساله پاک کردین
الان هم میخواید سریعا صورت مساله که همسرتون پاک کنید و تمام
میتونید برای تخلیه خودتون برید ورزش هایی مثل بکس و رزمی یا ورزش های هیجانی نه دعوا و کتک کاری
در مورد عشقتون هم بهتره صادقانه موضوع با همسرتون مطرح کنید و ببینید تصمیم و واکنش ایشون نسبت به این مساله چی هست و قصدش جدایی یا موندن چون بنظرم موندن تو یرابطه بی عاطفه هم ظلم به ایشون مگر خودشون بخوان . بعد باید تصمیم گرفت

بنظرم با عشقتون هم خیلی صمیمی نشین و امیدوارش نکنید وقتی بفهمه شما یک سال نشده زن گرفتین و زن داشتین و اینطور باهاش بیرون رفتین و ... یا اگر وضعیت طوری بشه که نتونید با هم بمونید ضربه وحشتناکی میخوره و ممکنه حتی دوباره دست به خودکشی بزنه
وضعیت حساسی برای هر دو خانوم هست بهتره خیلی عاقلانه رفتار کنید تا واکنش های احساسی و هیجانی
به عشقتون بگین ممکنه چند وقت نتونین همو ببینین یک مساله ای هست که باید حل شه و بعدا برای ایشونم توضیح میدین که چی شده