خیلی ممنونم دوستان که محبت کردید نظراتتون رو نوشتید.
نظرات همتون رو خوندم و خیلی به صحبتاتون فکر کردم و تصمیم دارم قضیه رو جدی بگیرم و پیگیری کنم و در صورت قانع کننده نبودن شرایط، رابطه رو تموم کنم. مخصوصا اینکه اتفاقی متوجه شدم یه سری از عکسای اون خانما رو که با پوشش خیلی باز و ژست های نامتعارف گذاشته بودن لایک هم کرده. و من خیلی فکر کردم و دیدم همیشه از مردایی که روی حجاب خانماشون حساسیت دارن ولی خودشون چشماشون بین خانمای آرایش کرده و پلنگ میچره متنفر بودم....









علاقه مندی ها (Bookmarks)