سلام
با تمام احترامی که برای نظرات همه دوستان قائلم اما برای آخرین بار میگم من اینجا نیومدم که کسی راهنماییم کنه اگه این زندگی رو ادامه بدی خوبه یا رهاش کنی بهتره..
اگه منظور دوستان از نصیحت هاشون اینه در صورت ادامه این تغییراتو تو زندگی مشترکت بدی به نفعته با روی باز نصیحتاشون رو پذیرام..ضمن اینکه من درصورت برگشت همسرم نمیخوام مطیع محض باشم فقط میخوام به شیوه اصولی تر با حذف اشتباهات خودم ادامه بدم.. اما اگه منظورشون اینه جدا بشی بهتره لطفا لطف کنید ازین دست نظرات برام نزارید چون فقط بیشتر روحیه و انرژیمو از دست میدم در واقع همچین نظرایی به نوبه خودش بیشتر عزت نفسمو به قول شما خدشه دار میکنه .. لطفا یکم احترام بزارید به تصمیمی که گرفتم برای زندگیم .. و سعی نکنید با این دست کلمات احساسات منو جریحه دارتر کنید تا به سمت تصمییمی که برخلاف میلمه برم و بعدا پشیمونیش برای خودم میمونه...
در مورد بقیه اعضای خانوادمم به قول دوستمون واقعا جدا از نتیجه یه کار زشتی در حق شوهرم صورت گرفته وظیفه ی برادرمه که معذرت خواهی کنه وظیفش متوجهید؟.. ضمن اینکه واقعا باعث تاسفمه که خانوادم یبار حاضر نشدن دسته جمعی نه برای عذرخواهیی نه ، برای اینکه به خاطر زندگی و آینده دخترشون با خانواده اون رودرو شن درباره حل این مشکل بحث کنند حل نشد بگن ما رفتیم حل بشه اما نشد..
واقعا اینجور نظرات اعصابمو تو این شرایط بهم میریزه ..








علاقه مندی ها (Bookmarks)