درود
۱ یا شما روانشناس هستی که معالجه شون کن که دیگه نیاز به راهنمایی نداری
۲. یا روانشناس نیستی و مسلما مسولیتی هم نداری که در اینصورت رفتار و گفتار ایشون به شما مربوط نمیشه و شما بهتره سعی کنی فاصله بگیری تا آسیب نبینی
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود
۱ یا شما روانشناس هستی که معالجه شون کن که دیگه نیاز به راهنمایی نداری
۲. یا روانشناس نیستی و مسلما مسولیتی هم نداری که در اینصورت رفتار و گفتار ایشون به شما مربوط نمیشه و شما بهتره سعی کنی فاصله بگیری تا آسیب نبینی
گیسو کمند (دوشنبه 03 دی 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)