درود بر بانو پو و بانو انیتا
انصافا جواب بانو انیتا خوب بود یادت باشه چیزی که نمیتونی تغییر بدی قبول کن.همین هیچ کاری هم نتونی انجام بدی خلاااااصت کنم هیچی.همینیه که هست فقط شما هم نیستی که این مشکل رو داری![]()
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود بر بانو پو و بانو انیتا
انصافا جواب بانو انیتا خوب بود یادت باشه چیزی که نمیتونی تغییر بدی قبول کن.همین هیچ کاری هم نتونی انجام بدی خلاااااصت کنم هیچی.همینیه که هست فقط شما هم نیستی که این مشکل رو داری![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)