درود بانو
بسلامتی و میمنت ایشالله به خوشی باشه همیشه،آی که جان اگه ابجی بزرگه من بود دخترم که داری یعنی زندگی میکرد باهاش یعنی زندگی میکرد با دخترش لباس بخره لباس ببافه قربون صدقه ش بره باهاش بازی کنه یعنی دنیاییه برای خوش. البته درسته بابا شدما ولی کلا بچه داری مخصوصا نوزاد سخته از همه چی میوفتی برنامه زندگی بهم میخوره خصوصا تنهایی باشی هم سختتره ولی شیرینی خاص خودشم داره هرروز بزرگتر میشه تغییرات کوچکی هرروز اتفاق میوفته میتونید توی گروههای مادرانه عضو بشی سایت و تلگرام کلا سعی کنی لذت ببری.من همینقدر بیشتر بلد نیستمولی حتما برای شال و لباس و کلاه و دستکش بباف کاموایی وقت کرد عالیه







ولی حتما برای شال و لباس و کلاه و دستکش بباف کاموایی وقت کرد عالیه

علاقه مندی ها (Bookmarks)