بانو پو
من پدر شدم دوبار کنارش همسر دارم وظیفه من بعنوان مرد خانواده بعنوان پدر بعنوان شوهر از همسرم حمایت و پشتیبانی کنم و همینطور از دخترم و گلپسرم،فرزندم در قبال من هیچ مسولیتی ندارهذهمین و بس.وظیفه من و همسرم هم از فرزندانمان که امانت هستند پیش ما به بهترین وجه ممکن مراقبت کنیم.شما یکم جای خودت را گم کردی. داری آسیب میبینی دختر خوب هواست هست بخودت؟
بزار یه مثال بزنم دوست من پدر و مادرش از مادربزرگشان مراقبت میکنن تقریبا فقط یک خانواده بقیه افراد مسولیت قبول نمیکنن در نتیجه چند ساله به مسافرت معمولی نرفتن حتی ولایت خودشون بنده خدا بابای دوستم میگفت درسته مادرمه ولی زن بدبخت من چه گناهی کرده هم غرغر بشنوه هم کارارو انجام بده نه مسافرت و نه استراحت الان هم افتاده خونه خوب الان این چرخه معیوب بعد شد چی میشه باز دوستم و خواهر برادراش باید بیان از مادرشون مراقبت کنند.
شما فرزند اون خانواده هستی دکتر که نیستی زن عنکبوتی هم نیستی یا یه قهرمان دیگه .تو الان فکر میکنی باید نقش منجی رو بگیری؟ فقط وظیفه فرزندی خودت رو بجا بیار همین و بس.
بعدشم هواست باشهب از چاله نیوفتی توی چاه ،از این خونه بدتر گرفتار ازدواج ناموفق بشیحوصله مریضداری رو نداریم توروخدا







حوصله مریضداری رو نداریم توروخدا

علاقه مندی ها (Bookmarks)