درود
خداوکیلی خسته شدم خواندم چیکار به پسرداییت داری آخه سر پیازی یا ته پیاز الان شما چه کار مملکتی؟
میله بعدی انصافا غر میزنی البته از نظر شما بانوان محترم درد و دل حساب میشه و اینکه اصلا شوهرم نمیزاره حرف بزنم درکم نمیکنه اصلا به حرفم گوش نمیده حداقل خالی بشمیعنی بجرات نود درصد خانم ها همین رو میگن . این تفاوت دیدگاه بین مرد و زن هست شما هرچی دوست داری اسمشو بزار ولی از نظر مردها غر زدن محسوب میشه. لطفا قویدباش محل خودت رو باید خودت حل کنی بازم میگم مشکل تو با مادرشوهر و خاله مجردش بخودتان مربوط میشه پس خودت حلش کن
شما تمرکز را برگزار بروی خودت همین و بس. من گوشی دستم میگیرم فقط مشغولم کاری هم به کسی ندارم دردسری هم ندارم.البته بعضی اوقات ضعف نشون میدم و میوفتم توی بحث تهش هم فقط اعصابم خورد میشه دفعه اخر تا ساعت دو نصفه شب از دل درد نتونستم بخوابم.انتخاب با خودته بانو








یعنی بجرات نود درصد خانم ها همین رو میگن . این تفاوت دیدگاه بین مرد و زن هست شما هرچی دوست داری اسمشو بزار ولی از نظر مردها غر زدن محسوب میشه. لطفا قویدباش محل خودت رو باید خودت حل کنی بازم میگم مشکل تو با مادرشوهر و خاله مجردش بخودتان مربوط میشه پس خودت حلش کن

علاقه مندی ها (Bookmarks)