ببخشید ربطی به مشکلات ندارد ولی خواهشاً موقع خوابیدن بچه سه ماهه داری شب خیلی زیاد هواست باشه خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد.بعدشم بیرون میری سرماخوردگی اپیدمی شده با آنفولانزا خیلی مراقب باش.
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
ببخشید ربطی به مشکلات ندارد ولی خواهشاً موقع خوابیدن بچه سه ماهه داری شب خیلی زیاد هواست باشه خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد.بعدشم بیرون میری سرماخوردگی اپیدمی شده با آنفولانزا خیلی مراقب باش.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)