سلام
چه برفی :)
بریم تو کلبه یه آهنگ گوش بدیم
ای عاشقان ،، ای عاشقان..... هنگام کوچ است از جهان ،،،
در گوش جانم، می رسد، طبل رحیل، از آسمان،
این بانگها،،، از پیش و پس ... بانگ رحیل است و جرس ،،، هر لحظهای نفس و نفس... سر می کشد در لامکان،
زین شمعهای سرنگون ،،، زین پردههای نیلگون .... خلقی عجب آید برون،، تا غیبها گردد عیان،
زین چرخ دولابی تو را، آمد گران خوابی تو را ،
فریاد از این عمر سبک ، زنهار از این خواب گران،
ای دل سوی دلدار شو.... ای یار سوی یار شو ،،
ای پاسبان بیدار شو ...خفته نشاید پاسبان،،
هر سوی شمع و مشعله ....هر سوی بانگ و مشغله ... کامشب جهان حامله زاید جهان جاودان،،،
توووو گل بدی و دل شدی،،، جاهل بُدی عاقل شدی ...
آن کو کشیدت این چنین، آن سو کشاند کش کشان
در کف ندارم سنگ من، با کس ندارم جنگ من ....با کس نگیرم تنگ من،،، زیرا خوشم چون گلستان
پس خشم من ، زان سر بُوَد ، وز عالم دیگر بُوَد .... این سو جهان،،، آن سو جهان،،، بنشسته من بر آستان
این هم آهنگش :
تیتراژ پایانی سریال پهلوانان نمی میرند
![]()








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)