به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1395-11-13
    نوشته ها
    125
    امتیاز
    4,990
    سطح
    45
    Points: 4,990, Level: 45
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 160
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    532

    تشکرشده 229 در 100 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamid22 نمایش پست ها
    ممنونم از دوستان.
    اینو بگم تاپیک رو ادامه دادم تا هم از نظرات دوستان استفاده کنم و هم بخاطر اینکه خانم Happy.girl.69 ازم خواسته بود نتیجه رو بیام اینجا بگم.
    cry عزیز من فکر کردم دیدم درست میگی و یک هفته برای فکر کردن کمه و تصمیم گرفتم حداقل 2 هفته بزارم ایشون فکر کنن.
    Ramin231 عزیز من تجربه ای ندارم اما خب 28 سال بودنم باعث میشه خیلی هم احساسی نباشم. فقط یک سوال دارم چرا میگید رابطه ام رو باهاش بهتر نکنم؟ نباید بعد از اینکه پیشنهاد دادم یکم صمیمی تربشم باهاش؟ اینطوری حس بهتری پیدا نمیکنه؟! البته شاید معذب بشه ولی با خودم میگم اگر هم مثل قبل عادی باشیم فکر میکنه بیخیالم و یا آدم سرد مزاجی هستم. اینو فکر کنم خانم Happy.girl.69 هم بتونه کمک خوبی کنه. در خصوص اس ام اس هم باهات موافقم و فقط حضوری باهاش صحبت میکنم.
    یه سوال دیگه که تو ذهنم هست دوستان میگن نظرش منفی بود دیگه تمام هست ولی فکر کنم درستش این هست که نظرش رو جویا بشم و اگر سوء تفاهمی هست و یا موردی هست که توی اون مردد هست باهم حرف بزنیم و بگم 1-2 هفته دیگه جواب نهایی رو بدید... بد میگم؟!!
    سلام...
    بعد از اعلام پیشنهاد، ایشون کاملا دچار تنش درونی میشن و حرکات شما بسیار روی افکارش تاثیر میگذاره. بهترین کار این هست که حتی کمتر از قبل جلوی دید ایشون باشید و هروقت هم ملاقاتی داشتید، عادی احترام بگذارید و تا جایی که ممکنه از همصحبتی پرهیز کنید. اینکار نه تنها شمارو بیخیال نشون نمیده، بلکه ایشون کاملا درک میکنن که هم خجالت میکشید و هم احترام به حریم خصوصی فرد در مدتی که برای فکر کردن بهش دادید، براتون مهمه. ضمنا به نوعی این مورد هم انتقال داده میشه که تا چه اندازه از پاسخ منفی نگران هستید.

    درمورد اینکه پاسخ کلا منفیه یا نسبتا منفی، باید خودتون از رفتار فرد متوجهش بشید. نمیشه نسخه ای داد و حتی مردهایی که با خانم‌های زیادی ارتباط داشتن هم گاهی درمورد نیت خانم‌ها اشتباه میکنن. اما یکسری حالت ها هست که شاید بشه مثال زد. معمولا کسی که پاسخش منفی مطلق نیست، بعد از جواب منفی، راهی پیش روی طرف مقابل میذاره که فرد طناب رو ول نکنه! مثلا شاید نوع پاسخ دادنش با اخم و عصبانیت نباشه، یا پاسخش منفی باشه اما به همراه یک راه کمکی مثل صحبت با خانواده و ...، یا ممکنه زمان بیشتری بخواد که فکر کنه.
    اما اگر پاسخ منفی مطلق باشه، معمولا خیلی مشخص، بهانه‌ای بی معنی داده میشه. بن بست! مثل همین که بگن اصلا قصد ازدواج ندارند و در همین حین اجازه اصرار بیشتر هم ندن.

    در هردوی اینها، شما میتونید خیلی محترمانه درخواست رو تکرار کنید و دلیل رو جویا بشید اما با توجه به اینکه قبلا یکبار بدون فرصت فکر کردن، مستقیما بهتون منفی دادن یا گفتن به احتمال زیاد منفیه، بهتره در صورت دریافت پاسخ منفی، قبول کنید که پاسخ منفی مطلقه و از مرزی که به شخصیت شما و ایشون آسیب بزنه، رد نشید

  2. 2 کاربر از پست مفید Ramin231 تشکرکرده اند .

    Happy.girl.69 (سه شنبه 09 بهمن 97), نیکیا (سه شنبه 09 بهمن 97)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 دی 98 [ 01:40]
    تاریخ عضویت
    1397-10-27
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    1,295
    سطح
    19
    Points: 1,295, Level: 19
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 67 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin231 نمایش پست ها
    سلام...
    بعد از اعلام پیشنهاد، ایشون کاملا دچار تنش درونی میشن و حرکات شما بسیار روی افکارش تاثیر میگذاره. بهترین کار این هست که حتی کمتر از قبل جلوی دید ایشون باشید و هروقت هم ملاقاتی داشتید، عادی احترام بگذارید و تا جایی که ممکنه از همصحبتی پرهیز کنید. اینکار نه تنها شمارو بیخیال نشون نمیده، بلکه ایشون کاملا درک میکنن که هم خجالت میکشید و هم احترام به حریم خصوصی فرد در مدتی که برای فکر کردن بهش دادید، براتون مهمه. ضمنا به نوعی این مورد هم انتقال داده میشه که تا چه اندازه از پاسخ منفی نگران هستید.

    درمورد اینکه پاسخ کلا منفیه یا نسبتا منفی، باید خودتون از رفتار فرد متوجهش بشید. نمیشه نسخه ای داد و حتی مردهایی که با خانم‌های زیادی ارتباط داشتن هم گاهی درمورد نیت خانم‌ها اشتباه میکنن. اما یکسری حالت ها هست که شاید بشه مثال زد. معمولا کسی که پاسخش منفی مطلق نیست، بعد از جواب منفی، راهی پیش روی طرف مقابل میذاره که فرد طناب رو ول نکنه! مثلا شاید نوع پاسخ دادنش با اخم و عصبانیت نباشه، یا پاسخش منفی باشه اما به همراه یک راه کمکی مثل صحبت با خانواده و ...، یا ممکنه زمان بیشتری بخواد که فکر کنه.
    اما اگر پاسخ منفی مطلق باشه، معمولا خیلی مشخص، بهانه‌ای بی معنی داده میشه. بن بست! مثل همین که بگن اصلا قصد ازدواج ندارند و در همین حین اجازه اصرار بیشتر هم ندن.

    در هردوی اینها، شما میتونید خیلی محترمانه درخواست رو تکرار کنید و دلیل رو جویا بشید اما با توجه به اینکه قبلا یکبار بدون فرصت فکر کردن، مستقیما بهتون منفی دادن یا گفتن به احتمال زیاد منفیه، بهتره در صورت دریافت پاسخ منفی، قبول کنید که پاسخ منفی مطلقه و از مرزی که به شخصیت شما و ایشون آسیب بزنه، رد نشید
    آره درست میگید. چون من وقتی ایشون رو فردای خواستگاری دیدم اصلا حرفی باهام نمیزد و خیلی کلا آروم بود. ازش سوال در خصوص پرونده ها و .... هم که میپرسیدم خیلی اروم حرف میزد و یکم اولش صداش لرزش داشت. فکر نمیکردم کلا اینقدر تاثیر گذار باشه این چیزا.
    من سعی کردم رابطه ام رو باهاش در حد همون گذشته حفظ کنم. یعنی اگر سوال و جواب و برخی وقتا شوخی ساده ای بود رو باز هم داشتم اما یه خورده کمتر از همیشه تا حس کنه خیلی چیزی فرق نکرده و مثل قبل هست رفتارم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید Hamid22 تشکرکرده است .

    Ramin231 (سه شنبه 09 بهمن 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.