به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 آبان 99 [ 11:15]
    تاریخ عضویت
    1397-12-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,014
    سطح
    33
    Points: 3,014, Level: 33
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    16

    تشکرشده 19 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راستش برای بررسی این موضوع،برای اکثر آدمها سخته که از فیلتر تقدس پدر و مادر بگذرن و فکر نکنن پدر و مادر براشون هرکاری مجازه
    درسته که همسر شما در موردشون وظیفه داره ولی این نافی وظیفه اش نسبت به همسر نیست
    متاسفانه اکثر آقایون ترجیح میدن بجای زحمت کشیدن برای برقراری تعادل،خودشونو خلاص کنن و برن سمت پدر و مادر ... با این اطمینان که همسر که همیشه هست...پدر ومادر مهمتر و عاجلترن!
    راه حل ایده آل اینه که یک مرد بعنوان شوهر و تکیه گاه یک خانواده انقدر با تدبیر باشه که با سرویس بیش از حد به پدر و مادر و بی توجهی به همسر،خودشو از چشم همسرش نندازه و حواسش باشه که با سرویس های کوچیک و بموقع مثل گل و کادوی کوچک و قدردانی لفظی از همسر ،ایشون رو هم به زندگی دلگرم نگه داره!
    ولی خوب این نیازمند حضوزر یه مرد عاقل و پخته است.. که فعلا موجود نیست
    به نظرم خوبه که شما در کوتاه مدت با گردش و تفریح با خانواده دوستان مطمئن،مطالعه یا ورزش خودتونو سرگرم نگه دارید. ولی این رو در نظر داشته باشید که اینها راه حل نیست و شما با ظاهر آرام در حال جمع آوری شخم هستید که ممکنه یه روزی خدای ناکرده منجر به یک انفجار ناجور بشه

    - - - Updated - - -

    به نظرم در کنار این راه حلهای عاجل برای آرام کردن مقطعی حتما لازمه در یک فضای آرام با همسرتون گفتگو کنید و نارضایتی خودتون رو به اطلاع برسونید
    دقت کنید که از گوشه کنایه زدن خودداری کنید عصبی نشید جیغ و داد نکنید و به این وسیله تا شنیده شدن حرفهاتون ، اجازه شانتاژ و شلوغکاری و بستن بحث رو به همسرتون ندید.( جسارت نباشه آقایون زیاد اینکارو می کنن که طرف رو عصبی می کنن و بحث رو به دعوا میکشن هرچی از دهنشون میاد میگن. و بعد در ذهن خودشون حساب می کنن خوب من کار بدی کرده بودم اونم سرم داد زد و دعوا کرد پس بیحساب شدیم. و اینجوری کارشونو از سر میگیرن)
    شمرده و سرفصلی نارضایتی تون رو بگید. از پرداختن به مثال و نمونه حتی الامکان دوری کنید چون ایشون شروع به جر و بحث سر یک نمونه خواهند کرد که طبیعتا اگر فقط یک مورد بود اهمیت چندانی نداشت. ولی مشکل شما با کلیت بی توجهی و نادیده گرفتن ایشون هست
    در پایان خواسته های خودتونو شفاف و صریح و مثال دار در خواست کنید. مثلا بگید میخام هر هفته برام گل بخری
    هر هفته بریم بیرون با هم بستنی بخوریم . مناسبت تولد و روز زن و سالگرد ازدواجمون رو روی موبایلت ست کنی تبریک بگی و در حد توانت کادو بگیری و ...
    راه حل دادن برای آدمی که خودش اشتغال فکر داره کمک بزرگی محسوب میشه

  2. 3 کاربر از پست مفید roodabeh_persian تشکرکرده اند .

    نیکیا (دوشنبه 13 اسفند 97), بهاره جون (دوشنبه 13 اسفند 97), زن ایرانی (شنبه 11 اسفند 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.