به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 آبان 99 [ 11:15]
    تاریخ عضویت
    1397-12-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,014
    سطح
    33
    Points: 3,014, Level: 33
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    16

    تشکرشده 19 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط زن ایرانی نمایش پست ها
    مونای عزیز من تمام این روزهارو گذروندم و حالت رو میفهمم. میتونی تاپیک های قبلیمون رو بخونی. فقط و فقط محبت زیادی به خانواده همسرت نکن مثلا کادوی روززن برای مادرشوهرت گرفتی و میخوای تنها ببری.من هم از این لطف های نابجا داشتم و الان بشدت پشیمونم چون هرگز قدردان نخواهند بود. منم تمام تعطیلاتمون تنها بودم و کوچکترین قدردانی یا مهر و محبتی دریافت نکردم. بعدها پشیمون شدم که چرا من هم محبت ها و لطف های نابجا داشتم. لطفا در مورد کادو بردن بیشتر فکر کن. در نظرشون اصلا عزیز نمیشی. اگه خواستی با همسرت ببرید.
    این حرف کاملا درسته
    ضرورتی نداره با دل خون شده کادو بگیرید و ببرید
    انقدر آزار و اذیت خودتون رو برای دیگران کم هزینه نکنید
    فکر نکن می تونن بی توجهی کنن وقت زدگی شما رو حق و ناحق تلف کنن حتی زخم زبونم این وسط بزنن و خدمات تمام و کمال با روی گشاده دریافت کنند
    اینکار به عزت نفستون لطمه میزنه
    بخودتو حق ناراحت بودن بدید . حفظ حد و حدد ادب و احترام لازمه ولی "سواری دادن" خودوتو اذیت می کنه و توقعات رو از شما بالاتر می بره

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط zendegiye movafagh نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز
    پدر و مادر انسان ، جزو مواردی هستند که اگه تموم شن هیچ جایگزینی ندارن و هیچ وقت نباید بگیم به اندازه خاصی وظیفه گردنمونه
    همسر شما االان از طرفی نگران بیماریه پدرشه و از طرفی دوست داره زحمتاشون رو جبران کنه و از طرفی کم لطفیه خواهر یا برادراش رو می بینه و تحمل می کنه و حالا کافیه ناراحتیه شما رو هم ببینه اینا که روی هم جمع میشه صبرش رو لبریز می کنه و لحظات خاص رو نمی تونه واقعا شاد باشه
    شما دقیقا این افکارتون روی طرز برخوردتون و حتی تن صداتون و نوع حرف زدنتون تاثیر میزاره بدون اینکه خودتون متوجه شید و همسرتون دلخوریه شما رو می بینه
    اما الان تو شرایطی هست که به همراهیه شما نیاز داره ، به انرژی مثبت دادن شما نیاز داره و اصلا زمان گلایه نیست
    کمکش کن تا بهتر بتونه این دوران رو پشت سر بزاره و ان شاالله بعد از بهتر شدن حال پدرشون اوضاع خیلی بهتر میشه و مطمعن باشید محبتای شما یادش نمیره
    یادتون باشه پدر و مادری که شبانه روز از فرزندشون مراقبت کردند و بزرگش کردند ماهی دوبار دکتر بردن شاید کمترین جبران از طرف فرزندشون باشه
    موفق باشید
    متاسفانه اصلا موافق نیستم
    اینکه همسرشون با اضطراب و نگرانیش چکار می کنه مقدار زیادیش به ظرفیت و توان خود ایشون ربط داره و در صورت ناتوانی بهتره بیش از حد خودش بار بر نداره .. خصوصا که تک فرزند هم نیست و بقیه هم وظایفی دارند
    ایشون نباید نقش" مامان مهربون و جورکش" برای همسرش رو به عده بگیره که اگر شد تا آخر عمر همینه
    در مورد تشکرات بعدی و قدر شناسی هم تجربه نشون داده که چنین نیست و بعدها صرفا طلبکاری خواهد بود و حالا مگه چکار کردی که منت میذاری
    اگر این مرد انقدر ها منطقی و حق شناس بود تا الان یه دوتا علامت از شرمندگی و تشکر ولو بصورت کلامی نشون میداد تا همسرش دلگرم بشه

  2. 3 کاربر از پست مفید roodabeh_persian تشکرکرده اند .

    نیکیا (دوشنبه 13 اسفند 97), بهاره جون (دوشنبه 13 اسفند 97), زن ایرانی (شنبه 11 اسفند 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.