
نوشته اصلی توسط
بهاره جون
کاربر roodabeh_persian خیلی عالی راهنمایی دادی. واقعا کیف کردم. کاش اون روزایی که مثل مونا درگیر بیماری پدرشوهرم و رفتارهای خانواده همسرم بودم یه نفر اینجوری راهنماییم میکرد.
این تقدس پدر و مادر رو واقعا گل گفتی. فقط میخوایم به وابستگی های بیمارگونه امون تقدس بدیم. البته خیلی از ماها در وجودمون وابستگی های بیمارگونه داریم. حالا یا به خانواده یا به چیزای دیگه. باید نسبت بهش آگاه باشیم و کنترلش کنیم.
بی توجهی به پدر و مادر خیلی بده، ولی عواقب بی توجهی به همسر میتونه بدتر باشه. مدت هاست که در جریان تاپیک های مونا هستم. عادت زیادش به چت و شب بیداری. مونا جان لطفا پست roodabeh_persian رو چند بار بخون و تا جایی که میتونی بهش عمل کن.
در مورد روز زن، امسال هم مثل سال های قبل همسرم هدیه ای برام نخرید. در کل چیزایی که لازم دارم رو برام میخره. بهترین مدل و گرون ترین. اما به اسم هدیه نه!! خلاصه امسال گفتم بریم بیرون لاک لازم دارم. باهم رفتیم یه لاک خریدیم و گفتم این کادوی روز زن. خلاصه بعد هم زدم روی ناخن هام و تا چند روز جلوی همسرم ذوق کادو روز زن رو کردم. فکر کنم همسرم یکم شرمنده شد. به همسرم هم گفتم هدیه لازم نیست یه چیز گرون باشه. یه چیزی کوچیک که دل همدیگرو خوش کنیم کافیه. از این به بعد هم هر مناسبتی باشه همین کار رو میکنم. چند سال بخاطر بی توجهی به مناسبت ها حرص خوردم فایده ای نداشت.
علاقه مندی ها (Bookmarks)