به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام

    مشخصه به دل دختر خانم ننشستی.
    نگاه کن دل نشستن در دل یه دختر یه مقوله خاصی هست که دربیان توصیفش سخته. اگر یه نفر هم به دل یه دختری نشینه واقعا سخته که همون دختر بگه به فلان دلیل خوشم نیومده از اقا پسر چون ممکنه خودشم ندونه چرا به دلش ننشسته و یه بهانه الکی مثل " دماغ کج " ممکنه بیاره.


    درکل اگر توکلت به خدا باشه همه این اتفاقات در مسیر خواستگاری رو به دید مثبت می بینی، بابت جواب نه دختر خانم خدا رو شکر کن، ازشون تجربه کسب کن و در اینده بهره بگیر. اخه حسابی معلومه هنوز دختر ها رو خوب نمیشناسی.

    هیچوقت هم امیدت رو از دست نده و پر تلاش باش،
    به مادرت بگو یه بار دیگه محترمانه تماس بگیره و بگه پسر ما خوشش اومده از دختر شما و امکان خواستگاری مجدد هست؟
    اگر بود که هیچی میری، که احتمالا دستت زیر تیغه و کلی مهریه و اینا باید بدی

    اگر هم که جواب منفی بود، میگه خدا رو شاکرم که خیر و صلاح منو در نشدن این وصال دید.



    راستی تو همون جلسه اول ملاقات مستقیمت با دختر خانم باهوش باشی میفهمی به دلش نشستی یا نه
    ویرایش توسط Mvaz : پنجشنبه 23 خرداد 98 در ساعت 09:55

  2. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    mehrdad_m (پنجشنبه 23 خرداد 98), نیکیا (پنجشنبه 23 خرداد 98)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 99 [ 19:59]
    تاریخ عضویت
    1395-7-06
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    3,840
    سطح
    39
    Points: 3,840, Level: 39
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 80.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    136

    تشکرشده 57 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    سلام

    مشخصه به دل دختر خانم ننشستی.
    نگاه کن دل نشستن در دل یه دختر یه مقوله خاصی هست که دربیان توصیفش سخته. اگر یه نفر هم به دل یه دختری نشینه واقعا سخته که همون دختر بگه به فلان دلیل خوشم نیومده از اقا پسر چون ممکنه خودشم ندونه چرا به دلش ننشسته و یه بهانه الکی مثل " دماغ کج " ممکنه بیاره.


    درکل اگر توکلت به خدا باشه همه این اتفاقات در مسیر خواستگاری رو به دید مثبت می بینی، بابت جواب نه دختر خانم خدا رو شکر کن، ازشون تجربه کسب کن و در اینده بهره بگیر. اخه حسابی معلومه هنوز دختر ها رو خوب نمیشناسی.

    هیچوقت هم امیدت رو از دست نده و پر تلاش باش،
    به مادرت بگو یه بار دیگه محترمانه تماس بگیره و بگه پسر ما خوشش اومده از دختر شما و امکان خواستگاری مجدد هست؟
    اگر بود که هیچی میری، که احتمالا دستت زیر تیغه و کلی مهریه و اینا باید بدی

    اگر هم که جواب منفی بود، میگه خدا رو شاکرم که خیر و صلاح منو در نشدن این وصال دید.



    راستی تو همون جلسه اول ملاقات مستقیمت با دختر خانم باهوش باشی میفهمی به دلش نشستی یا نه

    ممنون. نمی دونم والله مادرشون فکر کنم راضی بودن اخه به مادر گفتند با دخترم صحبت کردم و یکم فکر کنند ولی به خاطر تیپ و هیکل جواب رد دادن، من قیافه ام خیلی خوبه ، بد نمی گردم خوش تیپم ولی هیکم بزرگه دیگه مقداری هم شکم دارم.




    راستی تو همون جلسه اول ملاقات مستقیمت با دختر خانم باهوش باشی میفهمی به دلش نشستی یا نه >>> من تا حالا با دختر خانمی صحبت نکردم، بدونم و چطوری مشخص می شه به دلش نشتستم یا نه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنی. با تشکر.

  4. کاربر روبرو از پست مفید 2JZ-Engine تشکرکرده است .

    نیکیا (پنجشنبه 23 خرداد 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.