با سلام
از نظر روانشناختی:
اگر مردی صاحب قلب و دل و عاطفه زنی بشود. صاحب پول و مال و .... آن زن هم می شود.
اما به اندازه ای که مردی در قلب زنش جا نداشته باشد، به همان اندازه مشکلات مختلف از جمله تفاوت هایی در نگاه های اقتصادی آن دو خودش را نشان می دهد. و گاه به کدورت یا حتی درگیری هم می شود.
همچنین شخصیت های ما اثرات رفتاری مختلفی در ما نشان می دهد.
معمولا افراد کمالگرا و شخصیت وسواسی بسیار حسابگرند و کنترل گر، لذا تمایل زیادی روی مالکیت و کنترل پولش هم دارد.
به عنوان مثال: اگر این فردبا شخصیت کمالگرا خانم باشد این از مهارتهای خوب آقاست که این حریم را به او بدهد. و اما اگر این شخصیت کمالگرا آقاست، این خانم هست که با عدم سخت گیری در مالکیت شخصی فضای تفاهم را زیاد کند.
البته اگر بحث حقوقی باشد
آن موضوع دیگری هست که قابل مطالعه بوده و کاملا شفاف هست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)