شما یه کم حد و مرزتو با خانواده مشخص کن
پدر و مادر به میل خودشون بچه رو بدنیا میارن و براش خرج می کنن تا بزرگ بشه. نه مسی اجبارشون کرده نه کسی ازشون خواهش کرده
این سیستم مریض پرستش پدر و مادر ، فرهنگ کاملا غلطیه.
تشکرشده 19 در 14 پست
شما یه کم حد و مرزتو با خانواده مشخص کن
پدر و مادر به میل خودشون بچه رو بدنیا میارن و براش خرج می کنن تا بزرگ بشه. نه مسی اجبارشون کرده نه کسی ازشون خواهش کرده
این سیستم مریض پرستش پدر و مادر ، فرهنگ کاملا غلطیه.
نیکیا (دوشنبه 11 شهریور 98)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)