به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آذر 98 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1395-7-04
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    5,613
    سطح
    48
    Points: 5,613, Level: 48
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 70.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    426

    تشکرشده 287 در 117 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام. خب این موضوع خیلی ربط داره به دیدگاه فرد و نمیشه یه نسخه برای همه تجویز کرد. مثلا ممکنه یکی روابط قبل از ازدواج طرف مقابلش خیلی براش مهم باشه یکی دیگه نه، به گذشته طرفش خیلی حساس نباشه و حال حاضر براش مهمتر باشه. نفر اول قطعا باید همون جلسات اول بپرسه و حساسیتش رو عنوان کنه طرف مقابلش هم در این صورت دو راه داره یکی اینکه حقیقت رو بگه و تصمیم رو به خود طرف واگذار کنه یا اینکه صراحتا در مورد روابطش صحبتی نکنه ولی با علم به اینکه گذشتش برای طرف مقابل قابل پذیرش نیست، با بهانه های دیگه ای جواب منفی بده. پس اگر حساسیتی هست حتما بایستی مطرح بشه.
    مورد بعدی هم بحث حریم خصوصی هست. ببینید به نظر من وقتی دو نفر قراره خصوصی ترین قسمت جسم و روحشون رو کاملا عریان با همدیگه به اشتراک بگذارند حریم خصوصی هیچ معنایی نداره! اینکه میگن بین زن و شوهر باید حریم خصوصی رعایت بشه از نظر من مزخرف محضه! کسی که ازدواج میکنه قبول کرده که همه چیزش رو با همسرش شریک باشه حتی چیزهایی رو که قبلا با هیچ کس دیگه ای حتی پدر و مادرش شریک نبوده پس چیزی به اسم حریم خصوصی اینجا مفهومش رو از دست میده. البته این هم یه جورایی برمیگرده به عقاید دو طرف. مثلا ممکنه زن و شوهری هر دو متقابلا برای هم فضای فردی تعریف کرده باشن مثلا اینکه در مورد ارتباطات و دوستان همدیگه نظری ندن و دخالتی نداشته باشن ولی من به شخصه برای کسی که باهاش ازدواج کنم هیچ رازی باقی نخواهم گذاشت و تلفن همراهم حتی به راحتی براش قابل دسترس خواهد بود چون توی فضایی کار و تحصیل میکنم که با آقایون زیادی در ارتباطم و نمیخوام حتی سوال یا ابهامی در این مورد برای طرف مقابلم پیش بیاد و قطعا انتظار دارم ایشون هم متقابلا همین رویه رو داشته باشن که خوشبختانه دارند، و این هماهنگی به خاطر اینه که ما همون جلسات اول حسابی سنگامون رو با هم واکندیم.همیشه جنگ اول به از صلح آخره

  2. کاربر روبرو از پست مفید خانم مهندس تشکرکرده است .

    gholam1234 (پنجشنبه 28 شهریور 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.