به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Threaded View

  1. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آذر 98 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1395-7-04
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    5,613
    سطح
    48
    Points: 5,613, Level: 48
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 70.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    426

    تشکرشده 287 در 117 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام عزیزم. چرا اینقدر پریشون؟؟؟ تازه ۲۹ سالته! هنوز کلییی فرصت هست! درسته ۲۹ سالگی با ۲۴ سالگی فرق داره ولی نه اونقدر که بخوای ناامید بشی از همه چی! بیشتر دختر خانومایی که من میشناسم حوالی ۳۰ سالگی و یا بعد از ۳۰ سالگی ازدواج کردن و اتفاقا خبر خوب اینه که ازدواج توی این بازه سنی معمولا پایدارتره چون بلوغ عقلی و شخصیتی و اجتماعی در زمان انتخاب کامل بوده.
    خب پس مساله سن حل شد! میمونه خواست خود آدم. یه سریا کلا آدم ازدواج نیستن و خودشونم میدونن و کلا نمیخوان ازدواج کنن که اونا بحثشون جداست. اما شما که میخوای ازدواج کنی، تا حالا چه کاری برای آماده شدن واسه ازدواج انجام دادی؟ چه قدم مثبتی برداشتی؟ بالاخره هرکس هر هدفی داره یه کاری برای رسیدن به هدفش انجام میده! یکی میخواد خوشتیپ بشه میره باشگاه، تو تغذیه دقت میکنه، مداومت به خرج میده توی تمرینا و رژیماش، یه سری هزینه ها میکنه و تجهیزات مناسب میخره و هزار کار دیگه، یکی میخواد یه شغل خاصی داشته باشه، سالها براش درس میخونه یا آموزش میبینه، وقت میذاره، تلاش میکنه، مشاوره میگیره از کاردان های اون شغل و کلی کار دیگه. ازدواج که اهمیتش از اینا کمتر که نیست، شاید بیشترم باشه! شما برای داشتن یه ازدواج درست و معقول چیکار کردی؟
    الان دیگه مثل قدیما نیست دخترا تو سن کم کاملا منفعلانه بشینن خونه چشمشون به در باشه که خواستگار بیاد! تازه اگر بخت باهاشون یار بود با یه آدم نرمال ازدواج میکردن و بدبخت نمیشدن... الان دخترا فرصت دارن کاملا بالغ و پخته بشن و با خواست و اراده خودشون شرایط یه ازدواج درست رو برای خودشون فراهم کنن.
    در مورد خونوادتم من بهشون حق میدم هر چند شاید نحوه ابرازشون درست نباشه. اونا احتمالا بیشتر از انفعالتون در مورد آینده ناراحتن و اگر یه حرکتی و جنب و جوشی از شما ببینن رفتارشون تغییر میکنه.
    عزیزم شما که وقت آزاد داری چرا وقتتو صرف یه هدف ارزشمند نمیکنی؟ همه آدما با بی هدفی و وقت تلف کردن حالشون بد میشه! این کاملا طبیعیه. برای خودت هدف بذار و کار بتراش. از نشستن و غصه خوردن و وقت تلف کردن خیلی لذت بخش تره!
    اینم بدون که همه آدما تو زندگیاشون چالشای سخت و مشکلات نفس گیر دارن ، همه آدما هم کلی موهبت و نعمت دارن تو زندگی اما فقط مشکلاتو میبینن و چشماشون رو روی موهبت ها میبندن. سعی کن روزی یه ربع هم که شده به چیزای خوبی که تو زندگیت داری فکر کنی و شاکر باشی به خاطرشون، اینجوری هم کلی انرژی مثبت میگیری هم روز به روز نعمتای بیشتری به زندگیت جاری میشه

  2. 5 کاربر از پست مفید خانم مهندس تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 09 مهر 98), اثر راشومون (پنجشنبه 18 مهر 98), دختر شاد 69 (چهارشنبه 10 مهر 98), رنگین (سه شنبه 09 مهر 98), سحر بهاری (چهارشنبه 10 مهر 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.