سلام . تاپیک خوبیه و قطعا برای خیلیا کمک کنندس.
به نظر من و طبق تجربه شخصیم، ظرف یک ماه آشنایی آدم دستش میاد که کلا تمایلی به طرف مقابلش داره یا نه. بعد از اون 6 ماه تا 1 سال زمان نیازه که به شناخت کافی برسن. حداقلش 6 ماه یعنی اگر ساعات بیشتری در هفته همو میبینن (تقریبا هر روز)، و اگر کمتره طولش بیشتر بشه تا یک سال. توی این بازه زمانی خیلی راحت میشه فهمید طرف چیکارس ولی کمتر از این کافی نیست به نظر من. که البته این بین اگر هر دو روراست باشن ممکنه خیلی زودتر بفهمن به درد هم نمیخورن و خاتمه بدن ولی کسایی که تونستن این مدت با هم مونده باشن، به احتمال زیاد زوج خوبی خواهند شد. البته همه اینا در شرایط نرمال هست که هر دو احتمال تموم شدن رابطه رو بدن و پیش بینی کرده باشن نه زمانی که یکی از طرفین مهرطلبی یا تله رها شدگی داشته باشه.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)