
نوشته اصلی توسط
خانم مهندس
سلام. من متوجه نشدم شما که نه خودتون و نه همسرتون تمایلی به بچه دار شدن ندارید چه اصراری هست پس؟ همه که نباید بچه دار بشن! بچه دار شدن مسئولیت خیلی سنگینیه و اگر روزی تصمیم به این کار گرفتید باید بدون هیچ توقعی و با دید اینکه کلا فداکاری یک طرفه والدین نسبت به فرزند هست اینکار رو بکنید نه به خاطر تولید ابزاری برای آسایش دوران پیریتون.
اگر از محدودیت سنی نگران هستید و احتمال میدید در آینده نظرتون در مورد بچه داشتن عوض میشه میتونید تخمک هاتون رو فریز کنید که در اون صورت حسرت به دل نمونید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)