سلام امین خان
پست خانم سحر بهاری رو با دقت چند بار بخون، خط به خطش پر از محتواست.
یه مطلب دیگه اینکه من سر تیتر شما رو دیدم نوشته بودید «چرا بی اراده ام؟» اومدم نوشته هاتون رو خوندم ببینم تو چه زمینه ای اراده ندارید و چه کارایی کردید برای حل مشکلتون و هنوز به جواب نرسیدید،
دیدم شما از هر دری صحبت کردید به جز هدفتون و اراده و تلاش هایی که براش کردید.
ببینید کسی که هدف داره، کامل ذهنش رو متمرکز میکنه رو هدفش! کلا فکرش حول محور این میچرخه که چه رفتار و انتخابی، حتی کارای کوچیک و روزمره، منو به هدفم نزدیکتر میکنه!
اینجور آدمی میبینه بقیه دارن چیکار میکنن اما اصلا یادش نمیمونه! چرا؟ چون توجهش عوض اینکه رو بقیه باشه رو خودشه. چه برسه به اینکه به کوچیک ترین افکار و شیطنتهای دوستاش بخواد فکر کنه و تحلیلشون کنه!
شما هنوز اول راهی و مونده تا بخوای تلاش کنی، بجنگی، و تصمیم بگیری! اونقدر ممکنه شکست بخوری و ناامید بشی و حتی افسرده و سرخورده بشی، اما نباید جا بزنی! باید دفعه بعد با قدرت بیشتر و با تجربه تر بلند شی و ادامه بدی. پس از همین الان انرژی خودتو تحلیل نبر. یه مهارت یا حرفه یا رشته دانشگاهی که به هدفت نزدیکت میکنه رو انتخاب کن و شروع کن.
امیدوارم موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)