سلام
چند تا سوال دارم ازتون:
- این افراد کجا شما رو میبینند و در چه محیطی با شما آشنا میشن؟
-از چه طریقی درخواستشون رو مطرح میکنند؟ رو در رو میگن یا از طریق تلفن و پیام یا واسطه؟
-تا به حال اقدام جدی و قاطعانه ای انجام دادید در این مورد؟ اگر بله، چی بوده؟
-در محیط اطرافتون فرهنگ و طرز فکر غالب افراد چیه؟ چقدر به حقوق خانم ها احترام گذاشته میشه؟ آیا مزاحمت برای خانم ها در محیطی که شما زندگی میکنید زیاد اتفاق میفته و عادی هست یا خیر؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)