نقل قول نوشته اصلی توسط خادم رضا نمایش پست ها
سلام
موضوعی و یا اتفاق ناراحت کننده ای که برای من افتاده اینه که من دیگه نمیخوام ازدواج کنم
متاسفانه هستند آدم های هیزی که چون می‌بینند من مجردم برای صیغه شدن و یا زن چندم شدن پاپیچ من میشن
با اینکه من رفتار معمولی خودم رو دارم اما خیلی ناراحتم میکنه این رفتارشون
حتی با کسایی که من حتی از روبرو ندیدمشون
چی کار کنم



خسته شدم نمیخوام ازدواج کنم حتی گفتم متاهلم باز ول کن نبودن
دنیا چرا انقدر جای بدی شده
کی بد شد
سلام
چند تا سوال دارم ازتون:
- این افراد کجا شما رو میبینند و در چه محیطی با شما آشنا میشن؟
-از چه طریقی درخواستشون رو مطرح میکنند؟ رو در رو میگن یا از طریق تلفن و پیام یا واسطه؟
-تا به حال اقدام جدی و قاطعانه ای انجام دادید در این مورد؟ اگر بله، چی بوده؟
-در محیط اطرافتون فرهنگ و طرز فکر غالب افراد چیه؟ چقدر به حقوق خانم ها احترام گذاشته میشه؟ آیا مزاحمت برای خانم ها در محیطی که شما زندگی میکنید زیاد اتفاق میفته و عادی هست یا خیر؟