دوست عزیزم، به قدری این جمله به نظرم عجیب اومد که نتونستم برات چیزی ننویسم!!!!میگفت این روش من تو کل زندگیم بوده بیای سر کارم میبینی با زیردستام چطوریم خداروشکر میکنی باتو اینطور نیستم!
اگر من جای شما بودم، در جواب بهشون خیلی قاطع و محکم میگفتم من زیر دست یا کارمند شما نیستم! پس منو با اونا مقایسه نکن!
عزیزم من همسرت رو قضاوت نمیکنم چون اصلا نمیشناسمش و چیزی در موردش نمیدونم اما اینو مطمئنم که نود درصد مواقع رفتاری که با ما میشه دلیلش خودمون هستیم نه طرف مقابل.
برو فکر کن ببین چطوری باهاش زندگی کردی که الان با زیردستاش داره مقایست میکنه؟
اطاعت زیادی خوب نیست! گاهی وقتا لازمه نظر بدی و نظر خودت رو هم علی رغم محالفت طرفت انجام بدی که به دنیا این پیامو بدی تو هم هستی! جرات مند بودن یعنی این. یعنی تابع نظر بقیه بودنت، به فردیتت لطمه نزنه! زیاده روی بده، افراط بده، تفریط هم بد و غلط و لطمه زننده س. خیلی دقت کن، خیلییی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)