به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1928

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آذر 98 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1395-7-04
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    5,613
    سطح
    48
    Points: 5,613, Level: 48
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 70.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    426

    تشکرشده 287 در 117 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام به همگی... میشل عزیز چقدر چیزی که نوشتی قشنگ و دلنشین بود، انگار خود واقعیت بودی... بدون سانسور و خاص و دلنشین...

    این روزا هوای پاییزی بدجوری سرمستم کرده... همیشه پاییزو دوست داشتم و با شروعش به وجد میومدم! همیشه هم اتفاقای بزرگ زندگیم، چه اون خوباش و موفقیتاش، چه اونایی که برام خوشایند نبودن اما نقطه عطف زندگیم بودن، توی پاییز اتفاق افتادن.
    حس و حالی که توی این فصل دارم وصف نشدنیه! همه دنیا با تموم زشتیا و قشنگیاش به چشمم زیبا میاد
    —————————-
    دیروز یکی از دوستای قدیمیمو دیدم که چند ماهه تو یه سازمانی مشغول به کار شده. اتفاقا چون به تخصصش توی اون سازمان خیلی نیاز بوده و ایشون هم واقعا از نظر علمی قوی هست، خیلی زود ارتقا گرفت و مدیر یکی از بخش ها شد. ازش در مورد اینکه از شغل جدیدش راضی هست یا نه پرسیدم. سر درد دلش باز شد و گفت اصلا راضی نیست. گفت توی سازمانشون مدیرا یا به واسطه تجربه مدیر شدن یا مدرک بدون تخصص، کسی اونجا تخصص و علم لازم رو نداره، به خاطر همینم ایشون سریع اونجا تونست ارتقا بگیره به خاطر تخصصش، اما مشکلش این بود هیچ کس حرفاشو نمیفهمید!!!
    میگفت وقتی جلسه داریم و من توضیحات کاری و تخصصی میدم، بقیه یا کلا نمیفهمن و با تعجب نگاه میکنن، یا اینکه کلا یه چیز دیگه برداشت میکنن، و این برام خیلی انرژی بره که هر بار، بیام بهشون بفهمونم منظورم چیه.
    میگفت وقتی با من حرف میزنه در مورد برنامه های کاریش، حس بهتری داره چون من علی رغم اینکه باهاش هم رشته نیستم، اما بهتر از همکارای خودش حرفاشو میفهمم.
    ———
    این موضوع خیلی منو به فکر برد! اینکه دو نفر بتونن حرف همو بفهمن چقدر مهم میتونه باشه! بسته به روابط بین اون دو نفر حتی اهمیتش بیشتر هم میشه. مثلا وقتی یه جمع معمولیه، خیلی مهم نیست و میتونی به راحتی بحث رو ترک کنی.
    اما محیط کاری باز مهم تره، هر چند اونم نهایتش دیدی داری اذیت میشی، کارتو عوض میکنی.
    اما توی ازدواج، خیلیییی خیلی خیلیییی مهم میشه این موضوع! چون دیگه نمیتونی طرفتو عوض کنی یا بین بحث، ناامید بشی بری و بحث رو ترک کنی. اینجاست که خیییلی مهمه حتما با همسر آیندت، از نظر فکری و منطقی هم سو باشی و حرف همدیگه رو بفهمی! اختلاف نظر همیشه هست، اما مهم اینه طرفین توانایی تبادل نظر سالم و منطقی رو داشته باشن و به حرفای همدیگه واقعا توجه نشون بدن و بهش فکر کنن، اینجوری نباشه تو بگی نره، اون بگه بدوشش :)))
    ——-
    واقعا از صمیم قلبم خدا رو شکر میکنم که در روابطم، همه به خوبی حرفای همو میفهمیم و فارغ از برچسب زدن به همدیگه، بدون جهت گیری و قضاوت، به هم گوش میدیم و چقدر از همدیگه چیزهای مفید یاد گرفتیم و کنار هم رشد کردیم! خدایا واقعا شکرت

  2. 7 کاربر از پست مفید خانم مهندس تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 07 آبان 98), paiize (یکشنبه 05 آبان 98), فکور (دوشنبه 06 آبان 98), زن ایرانی (دوشنبه 06 آبان 98), سرشار (سه شنبه 07 آبان 98), شمیم الزهرا (یکشنبه 19 آبان 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.