سلام به همگی
این روزها همه به فکر فرارن... خیلی بده که ملت کلا از اصلاح شدن اوضاع ناامید شدن...
بیشتر دوستام از ایران رفتن و یا دارن میرن. هر روز که میگذره بیشتر به درست بودن تصمیمم برای موندن شک میکنم. هم از این جهت که تنها شدم تقریبا اینجا هم اینکه واقعا شرایط روز به روز داره سخت تر میشه و به وضوح میشه حسش کرد...
اگر خدا بخواد منم به جمع دوستان میپیوندم به زودی، چاره ای نیست جز برنامه ریزی برای رفتن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)