درود
ایکاش حداقل اکانت قابلیت رو مینوشتی یه اشنایی پیدا میکردیم با شما.
اولا چقدر خوبه که زحمت کشیدی خودت روی پاهات واسادی دو سال ازم کوچکترین ولی واقعا از این تیپ شخصیتی خوشم اومد در این مورد واقعا درود بر تو.
در طرف مقابل کسی که انتخاب کردی هم خیلی انتخاب خوبی بوده مثل خودت خود ساخته و بااراده دانشجوی دکترا اونم با شرایطی که داشته اینو مد نظر قرار بده شما مرد هستید و ایشون یک خانوم با تفاوت های بسیاری که در یک جامعه جهان سوم داره!!! این نشان میدهد که شخصیت مستقل زحمتکش با اعتماد بنفس و کلا بقول معروف یه تکیه گاه خوب هستش.
چند وقت قبل جالب بود یک برنامه مشاوره میدیم برای شهرستان بود کارشناسشون یک خانمی تماس گرفته بود در مورد مهد کارشناس برنامه خیلی صحبت جالبی کردن به این مضمون که چقدر خوبه خانواده ها کمک کنند اگر مهد وسایل بازی بهتری نداره چون فرزندان خودشان استفاده میکنند وسایل برزوتری داشته باشه اگر برایشان مقدوره چون بچه خودتان استفاده میکنند.
شما هم دقیقا همین موضوع بنظرم میرسه باید ببینی این شخصی که انتهاب کردی واقعا بنظر خودت من با بقیه هیچ کاری ندارم اکثر ادم ها معمولی هستند شما با تیپ شخصیتی بهتره نظر شخصی من اینه بیشتر به نظر و انتخابت اعتماد کنی تا نظرات بقیه حداقل در این مورد خاص.
در مورد ذات خبیثتاسم قشنگی روش گذاشتی خیلی خوب صادقانه و کوتاه کل مطلب را یکجا بیان کردی یعنی عالی نوشتی اتفاقا برای منم پیش امده چون توی سایت همدردی زیاد میومدم البته من هشت ساله ازدواج کردم بعضی وقتها این ذات خبیث میره توی جلدم میگه چرا اینهمه دختر باید توی زندگیمون زجر بکشم و مشکل داشته باشه اونوقت تو با همسرت اینقدر خوب رفتار کنی!!!!! بعضی وقتها مثلا باهم خوبیم الکی یکچیزی میگم یکم جو بهم بریزه پس بگو بقول خودت زیر سر این ذات خبیث هستش هههه.
روی هم رفته تحریم میگه بچسب به زندگیت پسر حرف بقیه خیلی توجه نکن دختره خوبه خیلی هم خوبه اگر توی انتخابت به همه نکات توجه کرده باشی که معلومه دقتت بالاست ارزشش را داره خیلی بیشتر از این هم داره هرکاری میتوانی انجام بده تا خوشحال و خوشبختی کنی چون زندگی مشترک مثل پرتاب بومرنگ میمونه هرچی پرتاب کنی برمیگرده بخودت. از زندگیت لذت ببر و خوشبختی را بین خودت و همسرت تقسیم کن. بعدشم دیگه بهش بگو همسر.
فقط کاری با شخصیت کمالگرایی که داری ندارم ولی از یک اخلاقت واقعا بدم اومد!! اگه عزیز تو انتخاب کردی همسرت را بعد اینهمه سال کسی که تا اخرین لحظه کنارشی و کنارت حضور داره برای چی اجازه میدی بقیه در موردش اینجوری حرف بزنن?!!!! اگر فرد سست اراداه و با اعتماد بنفس پایین بودی و تحصیلات نداشتی درک میکردم میگفتم مهم نیست ولی از شما توقع خیلی بیشتر میره در این مورد. اون دختر الان همسر ماست و شما هم شوهرش هستی یعنی نزدیکترین فرد به همدیگه







اسم قشنگی روش گذاشتی خیلی خوب صادقانه و کوتاه کل مطلب را یکجا بیان کردی یعنی عالی نوشتی اتفاقا برای منم پیش امده چون توی سایت همدردی زیاد میومدم البته من هشت ساله ازدواج کردم بعضی وقتها این ذات خبیث میره توی جلدم میگه چرا اینهمه دختر باید توی زندگیمون زجر بکشم و مشکل داشته باشه اونوقت تو با همسرت اینقدر خوب رفتار کنی!!!!! بعضی وقتها مثلا باهم خوبیم الکی یکچیزی میگم یکم جو بهم بریزه پس بگو بقول خودت زیر سر این ذات خبیث هستش هههه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)