به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    سلام

    لطفا به سؤالاتم پاسخ بدید تا بتونم بهتر راهنماییتونم کنم؛

    ۱. شما چند ساله هستین؟
    ۲. شاغلین یا در حال تحصیل؟
    ۳. معیارهای شما در انتخاب همسر چی هست؟
    ۴. ازدواج رو برای من اگر بخواین تعریف کنین چطور توصیفش میکنین؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط Maahbanoo نمایش پست ها
    نمونه اش مثلا همسایه جدیدمون که از روز اول منو در راهرو دید و پیگیرشد که کی هستم تا بشناسه منو اما رفتارش نوسان داشت هربار باهام یه جور رفتار میکنه یه بار خیلی تحویلم میگیره اصرار میکنه منو مادرمو برسونه و خریدامونو بیاره ولی یه بار سریع از جایی که من هستم دور میشه حدود 7_6ماهه که اومدن اینجاوهمو میشناسیم اما اقدامی نمیکنه شرایط ازدواجم داره.
    در حالت کلی باید خدمت شما عرض کنم
    حساسیت های خودتون رو در برابر رفتارهای دیگران کاهش بدین و سعی کنین دچار خیال پردازی در رابطه با چگونگی گفتار و رفتار اونها نشین... اگر این قوه ی خیال مهار بشه میتونین با واقعیت های جاری مواجه شده و سپس بررسی کنین.
    دلایل رفتارهای متناقض ایشان یا هر آقایی هر چه هست
    نباید باعث بروز خیال های قشنگ یا تفکرات منفی در شما بشه.

    خیال های قشنگ یعنی اینکه بمن متوجه هست .
    ↓↓↓
    نقل قول نوشته اصلی توسط Maahbanoo نمایش پست ها
    میفهمم ازم خوششون میاد.
    تفکرات منفی یعنی اینکه بدنبال عیوب احتمالی میگردم .
    ↓↓↓
    نقل قول نوشته اصلی توسط Maahbanoo نمایش پست ها
    من مشکلم چیه؟ .
    مسئله ای که شما بیان میکنین چیزی نیست بشود روی اون فکر کرد، عیوب رو بررسی کرد و یا به نتیجه گیری رسید.
    صرفا یکسری رفتارها یا گفتارهای عادی هست که بیش از حد بهش توجه میکنین و
    در دراز مدت باعث آسیب به روان شما خواهد شد.

    این مطلب مهم رو در نظر داشته باشین اگر نیت و هدف پسری تشکیل زندگی مشترک و قدم نهادن به ارتباط عاطفی پایدار باشه حتما
    از راه صحیح خودش ورود پیدا خواهد کرد و ذهن شما رو درگیر رفتارها و گفتارهای متناقض یا آزاردهنده نخواهد کرد.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Maahbanoo نمایش پست ها
    حد حیا و سنگینی و برعکس هول شدن و زیاده روی کردن چیه؟ .
    حیا و سنگینی یعنی؛

    *
    خویشتن داری
    *
    حفظ نجابت
    *
    پرهیز از بروز هیجان در عین احترام در برخورد با جنس مخالف

    و هول شدن و زیاده روی یعنی برعکس قضیه

    در برخورد با مردان بهترین کار همون حیا و سنگینی هست که ارزش و اهمیت شما رو در ذهنشون چند برابر خواهد کرد .






  2. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .



 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.