سلام
لطفا به سؤالاتم پاسخ بدید تا بتونم بهتر راهنماییتونم کنم؛
۱. شما چند ساله هستین؟
۲. شاغلین یا در حال تحصیل؟
۳. معیارهای شما در انتخاب همسر چی هست؟
۴. ازدواج رو برای من اگر بخواین تعریف کنین چطور توصیفش میکنین؟
در حالت کلی باید خدمت شما عرض کنم حساسیت های خودتون رو در برابر رفتارهای دیگران کاهش بدین و سعی کنین دچار خیال پردازی در رابطه با چگونگی گفتار و رفتار اونها نشین... اگر این قوه ی خیال مهار بشه میتونین با واقعیت های جاری مواجه شده و سپس بررسی کنین.
دلایل رفتارهای متناقض ایشان یا هر آقایی هر چه هست نباید باعث بروز خیال های قشنگ یا تفکرات منفی در شما بشه.
خیال های قشنگ یعنی اینکه بمن متوجه هست .
↓↓↓
تفکرات منفی یعنی اینکه بدنبال عیوب احتمالی میگردم .
↓↓↓
مسئله ای که شما بیان میکنین چیزی نیست بشود روی اون فکر کرد، عیوب رو بررسی کرد و یا به نتیجه گیری رسید.
صرفا یکسری رفتارها یا گفتارهای عادی هست که بیش از حد بهش توجه میکنین و در دراز مدت باعث آسیب به روان شما خواهد شد.
این مطلب مهم رو در نظر داشته باشین اگر نیت و هدف پسری تشکیل زندگی مشترک و قدم نهادن به ارتباط عاطفی پایدار باشه حتما از راه صحیح خودش ورود پیدا خواهد کرد و ذهن شما رو درگیر رفتارها و گفتارهای متناقض یا آزاردهنده نخواهد کرد.
حیا و سنگینی یعنی؛
* خویشتن داری
* حفظ نجابت
* پرهیز از بروز هیجان در عین احترام در برخورد با جنس مخالف
و هول شدن و زیاده روی یعنی برعکس قضیه
در برخورد با مردان بهترین کار همون حیا و سنگینی هست که ارزش و اهمیت شما رو در ذهنشون چند برابر خواهد کرد .











علاقه مندی ها (Bookmarks)