با سلام
به نظرم مسیر تاپیکی که در پیش راه داری ، تمرکزی خاصی به هدف نداره ( پراکندگی )
در واقع هدف گم هست و یا زیاد در شما ، روشن نیست .
مولفه های زیادی در تاپیک شما هست ،، این مولفه ها را گرد هم آورید و آن ها را به صورت دو هدف بررسی کنید :
1) ادامه زندگی با همسرم و رفع مشکلات
2) جدایی
هر کدام از موارد بالا تکنیک های خاص خودش را می طلبد و تمرکز لازم
ترکیب اینها ( یعنی هم جدایی و هم ادامه زندگی ) ، شما + ما و آقا غلام1234 را لایه منگنه قرار میده
پس مسیر را مشخص کنید .
برا همسر شما میشه 10 ها دلیل آورد که بگید ، این زندگی به صلاح نیست
اما ،،،
بعضی موقع ها یه دلیل هم برا زندگی کافی ست ،،
ببنید می تونید اون یه دلیل را پیدا کنید ،،،
سئوالات خوب بپرسید از خودتون ،،،
مثل این جمله تون :
ببنید واقعا همسرتون چی می خواد و اینکه وظیفه شما چیست ،،،
روی نقاط منفی زووم نکنید ،،،
اگه دنبال شناسایی نقاط منفی باشید یعنی دارید به سمت جدایی تمرکز می کنید
تا حدی لازمه ،،ولی به نظرم نباید بال و پری زیاد بهش بدید .
من خودم واقعا از تاپیک شما استفاده کردم و این هشدارها به انسان کمک میکنه ،،
ممنون از درد دل هاتون ،،
ماشالله خودت هم فهمیدی و اگه خواستی زن دیگه بگیری ، باید کجاها دقت کنی
مسلما هدف شما فقط شناسایی اینها و این مسائل نیست ،،چون می تونست با پست اولتون تمام بشه
پس قطعا دنبال حل مشکل هستید .
هدف را مشخص کنید !
به نظرم اینجوری تاپیک را جلو ببرید موفق ترید .
د ر پناه حق .









علاقه مندی ها (Bookmarks)