سلام خادم رضا
اگه منظورتون بعد از خشمش هست گاهی بله میخنده اونم وقتی میبینه من ناراحت شدم و مدام کارهایی میکنم که حال و هواش عوض بشه ! اما خنده عمیق نیست! یه خنده سرد میکنه.... اگه ناراحتیش از ادم غیر ضروری توی زندگیمون باشه بعدش سریع خوب میشه ولی معمولا ناراحتی های کاریش بیشتر طول میکشه تا حل بشه و من خنده واقعیش رو ببینم!
میتونم بگم اگه خودش تنها زندگی میکرد شاید بعدش نه نمیخندید! یا طول میکشید تا بخنده. ولیل دیدم که سعی میکنه حال خودشو با چیزی مثل ورزش؛ پیاده روی؛ دیدن برنامه مورد علاقش بهتر کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)