ممنون میشم با مسایل و دل مشغولی هایی که مجددا مطرح کردم نظراتتون رو بفرمائین
به شدت نیاز به همراهی و هم صحبتیتون دارم و دوست دارم نظراتتون رو مرتب بخونم تا تو تصمیمم مصمم بشم
همسرم چند روز یه بار پیام میده که میخوای چی کار کنی؟ ادامه یا طلاق!!!
اصلا حرفی از تغییر رویه یا اصلاح نزده و این طور که مشخص هست انگار به خودش حق میده چنین رفتارهایی کرده
ما قبلا ده جلسه مشاوره پیش یه مشاور مطرح کشور رفتیم اما این طور که من دیدم همسرم حرف شنوی خاصی ازشون نداشت مگر اینکه به جانبداری از خودشون صحبت میکرد!!!!!!
نمیدونم با چنین تجربه ای که ازش دارم ادامه مشاوره براشون تاثیر گذاره و آیا روش هایی دارن که بتونن بالاخره ایشون رو تحت تاثیر قرار بدن؟؟؟
ولی مرتب در حال یادآورری روزهای خوبمون هست و البته از نقطه ضعف من که دخترم و وابستگیش به هر دومون هست استفاده میکنه
اینم بگم که من کلا خیلی سخت تصمیم میگیرم و نسبت به ادامه زندگیم خیلی دودل هستم








علاقه مندی ها (Bookmarks)