البته دلیل غمم رو خودم میدونم
اینکه نتونستم حقمو بگیرم البته منظورم حق و حقوق مالی نیست . حق احساسیم، حق زندگیم ، تهمتها و دروغهاشون که من نتونستم ثابت کنم . اینکه ی تعدادی آدم از من خوششون نیومد و با دروغ و تهمت زندگیمو بهم زدن و من نتونستم کاری بکنم . اینا برای من غم ایجاد میکنه و هیچ جوره نمیتونم رفعش کنم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)