سلام پوه عزیز . امیدوارم که حالت خوب باشه
یه زمانی تو در تاپیک من و همسرم که برام مرده خیلی به من کمک کردی
مطمئن باش که اوضاع تو تغییر میکنه و خیلی بهتر میشه.
از چیزهایی که ناراحتت میکنه اینجا بنویس.
تو تنها نیستی و ما کنار تو هستیم.
تشکرشده 37 در 27 پست
سلام پوه عزیز . امیدوارم که حالت خوب باشه
یه زمانی تو در تاپیک من و همسرم که برام مرده خیلی به من کمک کردی
مطمئن باش که اوضاع تو تغییر میکنه و خیلی بهتر میشه.
از چیزهایی که ناراحتت میکنه اینجا بنویس.
تو تنها نیستی و ما کنار تو هستیم.
gholam1234 (یکشنبه 23 آذر 99), Pooh (یکشنبه 23 آذر 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 23 آذر 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)