به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 91

Threaded View

  1. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 01 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1399-1-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,547
    سطح
    30
    Points: 2,547, Level: 30
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    بازم ممنون از توضیحات شما
    و تجربه هایی که با من به اشتراک گزاشتین
    متاسفاته خیلی سطحی به ماجرای ما نگاه کردین
    موضوع اصلی اسکاچ نیست و خواهر من نیست
    موصوع اصلی دعوا راه انداختن سر موصوعات بی ارزش و بی اهمیته
    این شدت خشم برای یه اسکاچ یا هر موضوعی ک من چنیدین مورد رو نوشتم ایا طبیعیه؟
    من اگر خونه رو ترک نمی کردم باید چی کار می کردم؟؟
    باز می بخشیدم و ب کتک خوردن ادامه میدادم؟
    من یک بار زدم اونم ب دلیل فحاشی که چند بار به پدر من کرد ولی او بارها به قصد کشت منو زد و کبود کرد این طبیعیه؟؟؟
    به قول دوستی که اینجا ی حرف خوبی زد
    گفت اگه همون مسیری رو بری که قبلا رفتی همون نتیجه قبل رو میگیری
    وقتی یک زن می مونه و تحمل می کنه ب مرد فرصت دوباره تکرار کردن می ده
    من از اون خونه بیرون اومدم ک جلوی این قضیه رو بگیرم و هیییچ راه دیگه ای نداشتم و راه گذشت و صبوری رو بارها امتحان کردم و جواب نگرفتم.

    به دلیل نتیجه نگرفتن از مطالبی که تا قبل از امروز برای شما نوشتم، این متن پایان دیالوگ من با شماست.

    برام نوشتید "متاسفاته خیلی سطحی به ماجرای ما نگاه کردین"

    برای اینکه از حالت سطحی دربیاد باید خدمت شما بگم که کلا 9 تیپ شخصیتی اصلی وجود داره (اناگرام). همسر شما تییپ شخصیتی 4 هست و شما تیپ شخصیتی 5 با ترکیبی از تیپ 6 هستید. اون درک سطحی توضیح صفات این تیپ های شخصیتی به صورت عینی برای شما بود.

    https://seyedalibagheri.com/enneagram-type-5/

    به نظر من اگر شما تیپ شخصیتی خودتون و راه تعامل با بقیه تیپ های شخصیتی بشناسید بیشتر مشکلاتی که فکر میکنید مربوط به رفتار نامناسب بقیه هست برای شما حل و درک میشه!

    اینکه کار یه سری خانم (نه همه) متاسفانه در منزل به کتک خوردن میرسه به دلیل اصرار بر لج بازی و کوچیک کردن شان خودشون برای چیزهای بی ارزش در منزل هست.

    برام نوشتید " موصوع اصلی دعوا راه انداختن سر موصوعات بی ارزش و بی اهمیته"
    به همون میزان که در ایجاد درگیری همسر شما مقصر هست شما هم مقصر هستید.

    " من اگر خونه رو ترک نمی کردم باید چی کار می کردم؟؟" جواب این سوالتون اصلاح رفتار خودتون و شناخت نحوه تعامل با بقیه تیپ های شخصیتی هست و با اصلاح رفتار شما، رفتار همسر شما هم به تدریج اصلاح میشد

    "من یک بار زدم اونم ب دلیل فحاشی که چند بار به پدر من کرد " پس مشخصه خودتون هم قبول دارید که طرف اول میتونه با حرف (حرف زبانی) کاری بکنه که طرف دوم برخورد فیزیکی بکنه!!

    یا شما قصد زندگی دارید یا ندارید:

    اگر دارید: گفتم برگردید به منزلتون برای گفتگو (به عنوان محل گفتگو) تا وقت شما با امیدهایی که از نیروهای ماوراطبیعه برای حل موضوع دارید تلف نشه! اگر فکر میکنید همسرتون برای گفتگو به منزل شما میاد اشکال نداره منتظر امدن ایشون بشید و من 6 ماه دیگه نتیجه این انتظار شما در این سایت میخونم.

    اگر روی طلاقتون تاکید دارید و در اینده پشیمون نمیشید همون خونه پدرتون بمونید و پیام بفرستید تا همسرتون بیاد تکلیف کارهای قانونی مشخص کنه

    یادتون باشه بعد از انتخابتون دیگه نمیتونید زمان به عقب برگردونید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Behrang تشکرکرده است .

    نازنین2010 (جمعه 13 فروردین 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.