پس مادر یک اوتیسم هستی.خوبه، نمی دونستم سه تا جنس داریم، دختر پسر و اوتیسم.
احساستو می فهمم شمیم، منم این سطح از شوک و ناباوری رو تجربه کردم، اینکه حس کنم اون چیزی که نصیب من شده یه چیز کلا متفاوته.
پارسال روی یه نرم افزار برای بچه های اوتیسمی کار می کردم، یکم در مورد اوتیسم یاد گرفتم.
الان باید برم، بعدا میام بیشتر صحبت می کنیم. تو فعلا درستو بخون که راه حل خوبیه.![]()







خوبه، نمی دونستم سه تا جنس داریم، دختر پسر و اوتیسم.
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)