سلام دوستان
زلال جان تسلیت می گم، خدا رحمتشون کنه و به شما کمک کنه که صبور باشید
مرسی الهه جان، کارم خوب پیش می ره. اما درست نمی دونم حال خودم چطوره. هم آرومم هم ناآرام. هم مطمئنم هم مبهوت. هم شادم هم غمگین. هم راضیم هم ناراضی. هم قوی ام هم ضعیف.
پستت رو خیلی دقیق خوندم. سعی کردم حالت رو بفهمم.
الان یه نیم ساعتی هست که دارم فکر می کنم یه چیزی بنویسم. ولی همه سلول های مغزم نشستن زل زدن به هم! هیچکی هیچی نمی گه. به نظرشون همه چی مرتبه و سر جای خودشه.
بعدا میام می نویسم. اگه چیز جدیدی به فکرم رسید.![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)