ممنونم باغبان عزیز، استفاده کردیم.
والا جایی که من امیدم زیاد نبود، ولی قبلش تلاش خوبی خم کرده بودم، پیدا کردن کار و همچنین قبولی ارشد بود.
توی اون تلاشها، شابد مثه دوستان دست به دعا نبودیم، ولی خب بصورت نامحسوس از خداوند استمداد میخاستیم.
چیزی که نقطه مقابل امید هست، استرس و نگرانی باغبان جان. میخام مثلا خریدای بزرگ بکنم، خانه، ماشین و ... بعد میبینم خیلی وضیعتم خرابه از لحاظ مالی، خب ناچارا استرس میگیرم، دست خودم نیست. حس مسولیت باعث میشه آدم استرس بگیره. از خدا کمک میخایم و تلاشمون رک میکنیم، ولی خداییش این خریدا استرس داره، نگرانی داره که پول کم نیاری (همین الانشم البته کم داریم).







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)