الهی خسته شدیم از بس جنگ دیدیم. کلی دلمون گرفت از بس جنگ دیدیم. کلی ناراحت شدیم که کلی آدم بی گناه کشته شدن. . . واقعا دیگه بس نیست؟
خدایا ممدی ... نمیدونم واقعا چی بگم. من فقط میخام آتش جنگ خاموش بشه و آدما بتونن در صلح و صفا کنار هم زندگی کنن.
تشکرشده 2,261 در 917 پست
الهی خسته شدیم از بس جنگ دیدیم. کلی دلمون گرفت از بس جنگ دیدیم. کلی ناراحت شدیم که کلی آدم بی گناه کشته شدن. . . واقعا دیگه بس نیست؟
خدایا ممدی ... نمیدونم واقعا چی بگم. من فقط میخام آتش جنگ خاموش بشه و آدما بتونن در صلح و صفا کنار هم زندگی کنن.
dooo (پنجشنبه 02 فروردین 03), Mvaz (چهارشنبه 01 فروردین 03), taraneh89 (جمعه 10 فروردین 03), باغبان (پنجشنبه 02 فروردین 03), طنین باران (شنبه 08 اردیبهشت 03)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)