برادر، یه بار یه بحث کوچیکی بین من و شما فک کنم دو سه سال پیش در گرفت، شما پیش قدم شدی و بزرگی کردی و معذرت خواهی کردی. من فکر میکنم جواب شما رو ندادم. دیگه همینجا یادم اومد، بابت اون اتفاق منم عذرخاهم، ایشالا شما هم حلال کنی. در دنیای واقعی هم خیلی نادر پیش میاد که توی مشاجره، آخرش عذرخواهی نکنم. دیگه دیدم اینجا هم این رسم رو بجا بیارم...








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)